| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Пилипчук Володимир Петрович
Пилипчук Володимир ПетровичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 50 років |
---|
Закінчив аспірантуру Київського інституту народного господарства та захистив кандидатську дисертацію в 1981 р. Працював старшим викладачем, доцентом, професором, отримав вчене звання професора в 2010 році. З 2016 року Заслужений економіст України. Відзнаки і нагороди:- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти» (2005)
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2007)
- Заслужений економіст України (2016)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення» (2024)
Підвищення кваліфікації:Національний інститут стратегічних досліджень. Стажування «Стратегічні напрями в розвитку переробних галузей України». 15.02-12.04.2021 р.,180 год. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 50 років |
---|
Біографія: | |
---|
Закінчив аспірантуру Київського інституту народного господарства та захистив кандидатську дисертацію в 1981 р. Працював старшим викладачем, доцентом, професором, отримав вчене звання професора в 2010 році. З 2016 року Заслужений економіст України. Відзнаки і нагороди:- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти» (2005)
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2007)
- Заслужений економіст України (2016)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення» (2024)
Підвищення кваліфікації:Національний інститут стратегічних досліджень. Стажування «Стратегічні напрями в розвитку переробних галузей України». 15.02-12.04.2021 р.,180 год. |
Публікації: | Загальна кількість публікацій: більше 200 наукових та навчально-методичних праць Основні наукові публікації Монографії: - Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук та ін. [Theory and Practice of Marketing in Ukraine / A. F. Pavlenko, A. V. Vojchak, V. Ja. Kardash, V. P. Pylypchuk]. К.: КНЕУ, 2005. 584 с.
- Інструменти і методи комерціалізації інноваційної продукції : колект. монографія /за наук. ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М., к.е.н.. доц. Біловодської О. К.: Центр наукової літератури. 2018. (Пилипчук В.П. - підрозділ "Управління маркетинговими комунікаціями підприємства в інтернет-мережах").
- Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : колект. монографія ; за наук. ред. к.е.н., проф. В.П. Пилипчука. К.: КНЕУ. 2019. (Пилипчуку В.П. належить параграф: 2.7. Інноваційно-комунікаційна складова як релевантний фактор сучасного маркетингу туристичних послуг, с. 188 – 207).
Статті: - Пилипчук В.П, Кирилов І.Ю, Королькова К.С. Реклама в маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства. Маркетинг і цифрові технології, Т.4, № 2. 2020. С. 72-81. URL: http://mdt-opu.com.ua/files/download/2020/mdt4.2.2020.pdf
- Пилипчук В.П. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності промислових підприємств та його ефективність. Маркетинг і цифрові технології. Том 7, № 1. 2023. С. 140-148. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/295/190
- Савич О., Пилипчук В., Голіцин А. Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Том 7, №3. с.52-65 (0,5 д.а.) URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/315/206
- Василькова, Н. В., Антонченко, М. Ю., Равікович, І. Є., Пилипчук, В. П.Особливості стратегічного ціннісно-орієнтованого ціноутворення наринку промислових товарів. Актуальні питання економічних наук. 2025. №7. URL: https://doi.org/10.5281/zenodo.14878276
- Василькова, Н. В., Шевченко, О. Л., Пилипчук, В. П., Сєвонькаєва, О. О. Маркетингове ціноутворення та брендинг у контексті стратегії сталого розвитку підприємства. Актуальні питання економічних наук. 2025. №8. URL: https://doi.org/10.5281/zenodo.14879393
- Пилипчук В.П., Голіцин А.М., Василькова Н.В. Міжнародні стандарти серії ISO 9000-9004 в системі маркетингового менеджменту. Маркетинг і цифрові технології. 2025. Том 9, №1. с.130-139 URL: https://doi.org/10.5276/mdt.9.1.2025.7
Участь в конференціях: - Пилипчук В.П., Кирилов І.Ю. Інтернет в маркетинговій діяльності підприємств. Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : зб. тез доповідей за матеріалами Міжнар. наук.-практ.конф., 14-15 травня 2020 р., Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. С.345-346.
- Пилипчук В.П.Цифровізація промислового виробництва. Маркетингова освіта в Україні: VМіжнародна науково-практична Інтернет-конференція. 7–8 жовтня 2021 року,м. Київ, КНЕУ. С.310-312.
- Пилипчук В.П.Маркетинг в управлінні діяльністю підприємства. Маркетинг та логістика в агробізнесі: IIМіжнароднанауково-практичнаконференція. 15 квітня 2021 р., м. Київ,НУБіП. С.94-95.
- Пилипчук В.П.Маркетинг в системі управління діяльністю промислового підприємства. Фінансове регулювання зрушень в економіці України: VМіжнародна науково-практичнаконференція. 26.03.2021 р., м.Мукачево, Мукачівський державний університет. С.120-121.
- Пилипчук В.П.Цифровий маркетинг в управлінні діяльності підприємства. Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю підприємства:IXМіжнародна науково-практична інтернет-конференція, 28.10.2021 р., м.Мукачево, Мукачівський державний університет, 2021.
- Пилипчук В. П., Березюк В.О. Інформаційні комунікаційні технології в системі цілей сталого розвитку. Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва: Мaтepiaли Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р./ За ред. І. Перевозової. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 69-71.
- Пилипчук В., Голіцин А., Голіцина С.Використання технологій блокчейн та машинного навчання в маркетингу. Маркетинг в Україні: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 р., Київ. К.: КНЕУ, 2023. С. 393-394.
- Голіцин А., Пилипчук В. Виклики та інновації у взаємодії та адаптації учасників освітнього процесу. Цифрова екосистема сучасного університету: адаптація й розвиток за умов турбулентності освітнього середовища Матеріали науково-методичної конференції 24-25 квітня 2024 року, м. Київ, КНЕУ URL: https://drive.google.com/file/d/ 1KmyUS2IbFtkadvFlKO6CGbYHM5zqjYk4/view
- Пилипчук В.П., Голіцин А.М. Маркетингові засади управління продажем торгівельних підприємств. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 вересня 2024 р. Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. С.92-94 URL: https://mdt-opu.com.ua/files/download/2024/proceedings_of_abstracts_2024_september_26_27_2024.pdf
Навчально-методичні видання: - Основи маркетингу / Альфред Кус: Пер. з нім. А.Ф. Павленко, В.П. Пилипчук. К.: Нічлава, 1999. 224 с.
- Пилипчук В. П., Оснач О. Ф., Коваленко Л. П. Промисловий маркетинг: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 365 с.
- Пилипчук В. П., Данніков О. В. Управління продажем : навч. посібник. К.: КНЕУ, 2011. 627 с.
Дистанційні курси Moodle: - Маркетинговий менеджмент (очна ф.н.) - Голіцин, Пилипчук-MRMK65024E https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=1443
- Маркетинговий менеджмент (заочна ф.н.) - Голіцин, Пилипчук - MRMK65024U https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=6032
- Маркетинг промислового підприємства - Пилипчук - MRMK49024U_DIST https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=2525
- Управління продажами - Пилипчук - MRMK49063U_DIST https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3290
|
---|
Маркетинг промислового підприємства, маркетинговий менеджмент, управління продажами |