| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Ординський Володимир Ігорович
Ординський Володимир ІгоровичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Викладає дисципліни: - Основи цифрового маркетингу
- Основи інтернет-маркетингу
- Цифровий маркетинг
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Біографія: | |
---|
Викладає дисципліни: - Основи цифрового маркетингу
- Основи інтернет-маркетингу
- Цифровий маркетинг
|
Публікації: | Статті: - Романенко Л. Ф., Ординський В. І. Стратегія оптимізації омніканальних кампаній в інтернет-маркетингу. Академічні візії. 2025. Вип. 39. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1690
- Брадулов П. О., Ординський В. І., Романенко Л. Ф. Оцінювання цифрових маркетингових комунікацій: кількісні та якісні показники. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2020. № 33.
- Брадулов П.О., Ординський В. І. Формування системи інтернет-маркетингу в сфері інформаційних технологій. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. № 3 (77).
- Брадулов П.О., Ординський В. І. Стратегія застосування інструментів інтернет-маркетингу для В2В сектора. Бізнес Інформ. 2020. №8.
- Ординський В.І. Стратегія інтернет-маркетингу ІТ-продукту на ринку B2C. Вісник КНУТД. Серія: економічні науки. 2020. №4 (149).
- Ordynskyi V., Bradulov P. The role of digital marketing in omnichannel strategy. Knowledge, Education, Law, Management. 2019. № 1.
- Ординський В.І., Шевченко Ю.А. Інтернет-маркетинг як один із напрямів інвестування ТНК. Інтелект ХХІ. 2019. № 6.
Участь у конференціях: - Брадулов П.О., Ординський В. І. Напрямки контролю якості реклами що розміщується в мережі Інтернет. Світ економічної науки. Збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Теренопіль, 2019. С. 58.
- Брадулов П.О., Ординський В. І. Рекламні можливості месенджерів у цілях просування бренду. Наукова спільнота. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Тернопіль, 2019. С. 58.
- Брадулов П.О., Ординський В.І. 3 тренди 2019 року в інтернет-маркетингу. Advances of science. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (17 травня 2017 р., м. Карлові Вари). Карлові Вари, 2019.
- Брадулов П.О., Ординський В.І. Розвиток інструментів аналізу веб-сайтів. The Third International scientific congress of scientists of Europe. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Відень, 2019. С. 1253.
- Брадулов П.О., Ординський В.І. Кумулятивний ефект онлайн промо у порівнянні з офлайновою медійною кампанією. Perspectives of science and education. Матеріали
|
---|
|