Загальна кількість публікацій: понад 250 наукових та навчально-методичних праць Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection: 1. Prokopenko О., Larina Yа., Chetveryk О., Kravtsov S. et al. Digital-Toolkit for Promoting Tourist Destinations. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE), Volume 8 Issue 12, October 2019. DOI:10.35940/ijitee.L3745.1081219. URL: https://www.ijitee.org/wp-content/uploads/papers/v8i12/L37451081219.pdf (Scopus) 2. Larina Ya., Gajchynska J., Popov O. Development of egg market in Ukraine: Evaluation, forecasting and marketing solutions. Journal of Hygienic Engineering and Design, Vol. 33, 2021. pp. 249-259. URL: https://keypublishing.org/jhed/jhed-volumes/jhed-volume-33/ (Scopus) 3. Katalin Tsymbliuk, Yaroslava Larina. The Current State of the Vitiviniculture Sector in Ukraine. Baltic Journal of Economic Studies. 2017. Vol.3 #5. DOI: 10.30525/2256-0742/2017-3-5-431-435 4. Ларіна Я.С., Попов О.О. Сучасні тенденції розвитку ринку яєць і яєчних продуктів в Україні. Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. 2020. Випуск 45. С. 113-120. 5. Ларіна Я.С. Пріоритети маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі на українському ринку. Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. 2020. Випуск 42. С. 23-29. 6. Ларіна Я.С. Забезпечення економічної стійкості підприємств на основі стратегічного маркетингу. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2019. № 4 (71). С. 207-213. 7. Ларіна Я.С., Ал-Шабан Алаа Табіт Ніама. Класифікація інновацій в аграрному секторі як передумова формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств. Біоекономіка і аграрний бізнес (Науковий вісник НУБіП України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес). 2019. С. 58-67. URL: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Economica/article/view/13171/11375 8. Ларіна Я.С., Вініченко С.А. Маркетингова стратегія інтегрованого зростання як можливість підвищення рентабельності підприємств на ринку продукції бджільництва. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. С. 135-144. 9. Ларіна Я.С., Луцій К.М. Формування комплексу маркетингу партнерських відносин м’ясопереробних підприємств на основі сегментування ринку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки» 2018. №9 (17). С.36-44. 10. Ларіна Я.С., Луцій К.М. Моделювання обсягів споживання м’ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств. ЕкономікаАПК. 2018. №8. С. 82-90. 11. Ларіна Я.С. Методичні підходи щодо забезпечення економічної стійкості підприємств на основі маркетингового моніторингу. Проблеми системного підходу в економіці. 2018. Випуск 3(65). Частина 1. С. 93-98. 12. Ларіна Я.С., Гречуха А.О. Аналіз сировинної бази, обсягів виробництва і збуту продукції молокопереробних підприємств в Україні. Науковий вісник НУБіП. 2018. № 290. С. 153-164. 13. Ларіна Я.С., Гальчинська Ю.М. Методологія дослідження ринку біоенергетики. Бізнес-навігатор. Випуск 5 (48)/2018. С.44-49. 14. Ларіна Я.С., Діченко А.Л. Обгрунтування й можливості реалізації сільськогосподарськими підприємствами маркетингових стратегій диверсифікації на основі оцінки потенціалу біомаси. Молодий вчений. 2017. Випуск 17. С. 1217-1223. 15. ZghurskaO., LarinaYa., SomkinaT., KorchynskaО. Organizational structure of agro-industrial enterprises’ activity in the direction of diversification strategies’ formation. Solid State Technology. Vol. 63 No. 6, December 2020. P.42–43. URL:http://solidstatetechnology.us/index.php/JSST/issue/view/49(Scopus) 16. Larina Ya.,Gajchynska J., Popov O.Development of egg market in Ukraine: Evaluation, forecasting and marketing solutions. Journal of Hygienic Engineering and Design, Vol. 33, 2021. pp. 249-259. URL: https://keypublishing.org/jhed/jhed-volumes/jhed-volume-33-yaroslava-larina-development-of-egg-market-in-ukraine-evaluation-forecasting-and-marketing-solutions/(Scopus) 17. LaburtsevaO., LarinaYa., NahornaO., VinichenkoS., HordiienkoV., AlaaTabitNiamaAl-Shaban.Development of a Marketing Strategy for Enterprise Financial Growth. Studies of Applied Economics. Vol. 39,№. 5, 2021. URL: http://ojs.ual.es/ojs/index.php/eea/article/view/4794(Scopus) 18. Оksana M. Zghurska, Yaroslava S. Larina, Andriy V. Fedorchenko, Vasyl D. Zalizko, Stepan I. Kubiv. Strategic forecast of multifactorial impact on the efficiency of diversified enterprises. Financial and credit activity: problems of theory and practice. Vol. 5 No. 40. 2021. (ISSN: 2306-4994; e-ISSN: 2310-8770). (Web of Science) 19. Galchynska, J., Larina, Ya., Varchenko, O., Struk, N., Gryshchenko, O. Perspectives of Ukrainian bioenergy development estimation by means of cluster analysis and marketing approach. Economic Annals-XXI. 2021. #187 (1-2). 63-74. (Scopus) URL: http://ea21journal.world/index.php/ea-v187-06/ 20. Yaroslava Larina, Julia Galchynska,Petro Kucheruk,Oksana Zghurska,at all. Estimation of the Domestic Agricultural Sector Potential for the Growth of Energy Cultures for Bioenergy Fuel Production.Agricultural engeneering 2021 Volume 25. PP. 73-82..URL:http://188.190.33.55:7980/jspui/bitstream/123456789/8984/1/Larina_KA.pdf(Scopus) 21. Ларіна Я.С., Файвішенко Д.С. Тенденції та маркетингові інструменти розвитку ринку рослинних аналогів молочної продукції. Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2022 №62. С. 248-261.(Фахове видання України) 22. Oksana Zghurska, Yaroslava Larina, Ruslan Dymenko, Stepan Kubiv,Andrii Tarasiuk. Multi-agent model of the distribution channel management system of agro-industrial enterprises.FINANCIAL AND CREDIT ACTIVITY: Problems of Theory and Practice. Volume 5. №. 46 (2022). 361–372. https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3869 (WoS) 23. Оksana Zghurska,Yaroslava Larina,Khaleel Jdayea Hammadi, Yuliia Tymchenko, Turovsky Oleksandr, Stepan Kubiv, Artem Kyrychenko Modeling of information Influence on socio-cultural development of society. Journal of HygienicEngineering and Design. 2022. №40. PP. 250-256. https://keypublishing.org/jhed/wp-content/uploads/2022/12/JHED-40-Volume-Content-Archive-L.pdf(Scopus) 24. Ларіна Я., Ремезь Ю., Корженовська-Кравченко А.Світові тренди діджитал маркетингу у постковідному періоді. Вісник Львівського національного університету. Серія економічна. 2022. Випуск 63. С. 144-156. 25. Viktoriia Pidhurska, Yaroslava Larina. Analysis of the Covid-19 pandemic’s impact on the Ukrainian confectionery market. Journal of Hygienic Engineering and Design.№ 4 (41), 2022, 381-395.URL: https://keypublishing.org/jhed/jhed-volumes/jhed-volume-41-fpp-26-viktoriia-pidhurska-yaroslava-larina-2022-analysis-of-the-covid-19-pandemics-impact-on-the-ukrainian-confectionery-market/ 26. Ларіна Я.С., Овсієнко Н.В., Васильков Д.В. Трансформація методології стратегічного маркетингу в умовах сучасних викликів. Київський економічний науковий журнал. 2023. № 1. С. 30-38 (0.3д.а) 27. Згурська О.М., Ларіна Я.С., Дима О.О. Особливості формування маркетингових стратегій на ринку медичних послуг. Економічні інновації. 2023. Том 25. №3(88). С.102-113. 28. Ларіна Я.С., Підгурська В.О. Вивчення поведінки споживачів в системі бренд менеджменту. Облік і фінанси. 2023. № 2(100). С. 140-146. 29. Zghurska О., FedorchenkoA., LarinaYa., YerankinO., DymaO., AvramchukL. Determinative Role of Using Digital Marketing Tools for the Agriculture Development. Journal of Hygienic Engineering and Design (Food Production and Processing), Vol. 44, 2023. Pp. 75-81. URL: https://keypublishing.org/jhed/wp-content/uploads/2023/09/06.-Full-paper-Оksana-Zghurska.pdf 30. Ларіна Я.С., Заривних К.О., Гальчинська Ю.М. Застосування інструментів та методів цифрового маркетингу в управлінні підприємством. Облік і фінанси. 2023. №3. С. 98-106. URL: https://afj.org.ua/pdf/1010-zastosuvannya-instrumentiv-ta-metodiv-cifrovogo-marketingu-v-upravlinni-pidpriemstvom.pdf 31. Ларіна Я.С., Гальчинська Ю.М., Діченко А.Л. Інноваційний маркетинг в системі маркетингового менеджменту підприємств: умови та ключові вектори розвитку. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №4 (320). С. 176-182. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=19948 32. Ларіна Я.С., Дименко Р.А. Стан та перспективи стратегічного розвитку інформаційно-телекомунікаційних підприємств в умовах надзвичайних викликів. Проблеми сучасних трансформацій. Серія:економіка та управління. 2023. №9. URL: https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2023-9-04-15 33. Ларіна Я., Філатова А. Сучасні концепції маркетингу та їх застосування у виробничо-торговельних ланцюгах на ринках посівного матеріалу. Київський економічний науковий журнал. 2023. №3. С. 69- 75. 34. Ларіна Я.С., Діченко А.Л., Ніколенко І.О. Стратегічний розвиток підприємств на ринку інформаційно-комунікаційних технологій: зміст, підходи та ключові напрямки. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 2023. №5, (322) с. 313-319. URL:http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=20061 35. Ларіна Я., Варшава Д. Бренд роботодавця як складова системи брендів компанії. Вісник Львівського національного університету. Серія економічна. 2023. №65. URL: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/economics/article/view/12224 36. Ларіна Я.С., Нагорна О.В. Сучасний стан та тенденції розвитку Е-торгівлі в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. Том 326. №1. URL: https://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/73 37. Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б., Перерядкіна Є.С. Методи та сучасні особливості екологічного маркетингу в діяльності підприємств. Київський економічний науковий журнал. 2024. №5. С.73-80. 38. Ларіна Я.С., Діченко А.Л. EVENT-маркетингта особливості розвитку ринкуEVENT-послуг в Україні. Київський економічний науковий журнал. 2024. №6. С. 86-93. 39. Bodnar, O., Halchynska, Yu., Larina, Ya., Filatova, A., & Stepanets, I. (2024). Logistics transformation on grain and oilseeds markets during the war in Ukraine: Marketing approaches and strategies. Scientific Horizons, 27(9), 134-147. doi: 10.48077/scihor9.2024.134.(SCOPUS) Монографії: 1. Ларіна Я.С., Завальнюк К.С. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань. Монографія. К.: ЦУЛ, 2019. 276 с. 2. Ларіна Я.С., Четверик О.В. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств цукрової галузі. Монографія. К.ЦП Компринт, 2017. 278 с. 3. Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: кол. монографія (за наук. ред. к.е.н., проф. В.П.Пилипчука). К.: КНЕУ. 2019. (Ларіній Я.С. належить параграф: 3.1. Пріоритети розвитку маркетингу в агробізнесі) 4. Ларіна Я.С., Діченко А.Л. Маркетингова товарна політика сільськогосподарських підприємств. К.:ЦУЛ, 2020. 214 с. 5. Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: монографія. Ромат Є.В., Бабаченко Л.В., Багорка М.О., Білоткач І.О. , Ларіна Я.С. та ін. К.: Студцентр, 2021, 308 с.(Авторуналежить 1,56 др. арк.). 6. Вплив COVID-19 на національну безпеку, соціально-економічне середовище країни та здоров’я населення. автору належить розділ 6.2 «Вплив COVID-19 на економічні очікування українців і попит на внутрішньому ринку». Суми: Сумський державний університет, 2022. 529 с. 7. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія / За наук. ред. І. В. Перевозової. Автору належить Підрозділ 3.4 «Сутність, методи та особливості інтернет-маркетингу в діяльності компаній на ринку медичних послуг». Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. 869 с. 8. Economic and financial security of the state: international aspect:Monograph. / Ed. By Prof. N.Davydenko. Автору належить підрозділ у співавторстві зОksana Zghurska «Modeling and Optimal Solutions for Maintaining the Stability of National Food Security System». Verlag:SWG imex GmbH, Nuremberg, Germany, 2023. 382 p. 9. Ларіна Я.С., Підгурська В.О. Бренд-менеджмент в діяльності підприємств кондитерської галузі. К.: КНЕУ, 2025. 248 с. Апробаційні, науково-популярні, консультаційні, науково-експертні публікації з наукової або професійної тематики 1. Ларіна Я.С., Мороз К.В. Методи управління підприємством в умовах економічної нестабільності. Матеріали УІ ВНПК студентів, аспірантів та молодих вчених «Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект». (м. Київ, 26 березня 2020 року) С. 57-59. 2. Ларіна Я.С. Сучасні тенденції розвитку стратегічного маркетингу. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. Харків : ХНТУСГ, 2020. 232 с. 3. Ларіна Я.С. Значення та етапи формування персонального бренду. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. Збірник тез IІ МНПК (м. Київ, 11 червня 2020 р.) Київ : КНТЕУ, 2020. 168 с. С.88-90. 4. Ларіна Я.С. Стратегічні тенденції розвитку ринку органічної продукції. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. Харків : ХНТУСГ, 2021 252 с., С. 155-158. 5. Ларіна Я.С. Веган-споживачі як перспективний сегмент ринку органічної продукції. Маркетинг в Україні, № 4, 2021. С. 43-45. 6. Ларіна Я.С., Акжанова Д. Тенденції розвитку ринку органічних харчових продуктів і специфіка поведінки споживачів. Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди поведінки споживачів товаріві і послуг, 25-26 лютого 2022 року. С. 115-117. 7. Ларіна Я.С., Мурга Т.В. Сучасні тенденції у сфері просування івент-послуг. Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди поведінки споживачів товаріві і послуг, 25-26 лютого 2022 року. С. 261-263. 8. Ларіна Я.С., Карпенко Д.С. Стратегічне управління брендом: методичні підходи. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції "Стратегічні пріоритети в ХХІ СТОЛІТТІ" (м. Київ, 1 грудня 2022 року). 9. Ларіна Я.С., Стовбира Ю.А. Маркетингові дослідження в цифровій економіці України. Збірник тез доповідей IIIВсеукраїнської науково-практичної конференції «Функціонування та розвиток бізнесу України в умовах загроз та глобалізаційних процесів в економіці». Харків, ХАІ, 30 листопада – 1 грудня 2022 р. 10. Ларіна Я.С., Чуніс А.В. Дослідження поведінки споживачів в мережі інтернет. Збірник тез доповідей IIIВсеукраїнської науково-практичної конференції «Функціонування та розвиток бізнесу України в умовах загроз та глобалізаційних процесів в економіці». Харків, ХАІ, 30 листопада – 1 грудня 2022 р. 11. Згурська О.М., Ларіна Я.С. Особливості маркетингової діяльності на ринку медичних послуг. Сучасні домінанти трансформації економіки з урахуванням повоєнних викликів : матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Одеса, 14-15 вересня 2023 р. ДУ «ІРЕЕД НАНУ», ХНТУ. 2023. 181с. С. 78-80. 12. Ларіна Я.С., Васильков Д.В. Маркетингові інструменти управління діяльністю підприємства на ринку інвестиційно-банківських послуг в умовах цифрової трансформації. Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг в Україні», Київ, 20 жовтня 2023 р. Київ: КНЕУ ім. В. Гетьмана. 2023. С. 271-272. 13. Larina, Y., Gorbach, Z. Features of Digital Marketing Development in Ukraine. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert". 2023. #1(1). p. 99-110. URL:https://scientific-journal.expert/archives/2023-v1-i1-008 14. Ларіна Я.С. Екологічний маркетинг та його роль у формуванні культури відповідального споживання. Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез III Міжнародної науково-практичної конференції К.: ТОВ "ЦП "КОМПРИНТ", 2023. 194 с.С. 37-40. 15. LarinaY., Ivina A. The role of virtual and augmented reality in marketing: prospects and challenges. Majesty of Marketing: Materials of the XIX International conference for the students and junior research staff. Ukraine, Dnipro : Dnipro University of Technology, 2023. 265 p. P.81-85. 16. Honcharuk Y.S, Larina Y.S.Analysis and increase of consumer loyalty in Ukr post company. Majesty of Marketing: Materials of the XIX International conference for the students and junior research staff. Ukraine, Dnipro : Dnipro University of Technology, 2023. 265 p. P.59-62. 17. Nazarenko K.S, Ya.S. Larina. Prospects for the development of professions in the ukrainian labor market under current conditions. Majesty of Marketing: Materials of the XIX International conference for the students and junior research staff. Ukraine, Dnipro : Dnipro University of Technology, 2023. 265 p. P.148-151. 18. Nyzenko K., Ya. S. Larina. The impact of social media on consumer behavior. Majesty of Marketing: Materials of the XIX International conference for the students and junior research staff. Ukraine, Dnipro : Dnipro University of Technology, 2023. 265 p. P.153-156. 19. Savchuk Ye. R., Larina Ya. S. Impact of augmented reality in global marketing: strategies for sustainable engagement. Majesty of Marketing: Materials of the XIX International conference for the students and junior research staff. Ukraine, Dnipro: Dnipro University of Technology, 2023. 265 p. P.195-197. 20. Larina Y., Huseynov R. Sustainablemarketing and its role in waste processing. Materials of the International Conference of Azərbaycan Texnologiya Unversitetində. 6-7 of May, 2024.https://atu.edu.az/konferanslar 21. Larina Y.ECOLOGICAL MARKETING AND ITS ROLE IN MANAGEMENT OF ENTERPRISES. Матеріали УІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Україна, Болгарія, ЄС: економічні, фінансові, технічні та соціальні тенденції розвитку». 2024. 30 червня-1 липня. С. 32-35. https://dpu.edu.ua/images/2024/Photo_dlya_novyn_2024/Kafedra%20publicnih%20finansiv/09%20veresen%20Kafedra%20publicnih%20finansiv/VIII_INTERNATION Підвищення кваліфікації та стажування 1. ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво № 12СС 02070884/ 070178-21, «Дистанційні технології в освітньому просторі університету», дата видачі 19.05.2021 р.; 4 кредити (120 год.) 2. «Бренд науковця в цифровому світі». Інноваційний університет. Офіс підтримки вченого, дата видачі 5.12.2022 Сертифікат №1401. 1кредит (30 год.) 3. "Цифрова трансформація вищої освіти". Європейський університет, дата видачі 5.07.2023 р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації серія ПК № 24366800/000458-23; 6 кредитів (180 годин) 4. КНЕУ ім. В. Гетьмана, Сертифікат № 1136, курси підвищення кваліфікації за програмою «Акредитаційний Коучинг», 20.12.2023р., 180 годин (6 кредитів) |