Факультет маркетингу

Ларіна Ярослава Степанівна

Кафедра:Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка
Посада:професор
Вчене звання:професор
Науковий ступінь:доктор економічних наук
Науково-педагогічний стаж:23 роки

У 1994 році закінчила з відзнакою Львівський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Економічне і соціальне планування». У 2001 році захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.00.01 - «Економічна теорія». У 2001-2002 рр. працювала радником департаменту міжнародних зв’язків Українського союзу промисловців і підприємців. У 2011 році захистила докторську дисертацію "Маркетингові стратегії підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика" за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)». У 2013 присвоєно вчене звання професора за кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі. З 2005 р. по 2014 рік виконувала обов’язки заступника завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України, а з 2014 - завідувача цієї кафедри. З вересня 2020 року -  професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ імені Вадима Гетьмана.

Спеціалізується на питаннях розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки, маркетингу органічних продуктів, формування й реалізації маркетингових стратегій підприємств, сучасних підходах щодо вивчення поведінки споживачів та можливостей впливу на неї, відповідальне споживання, сталий маркетинг.

Під науковим керівництвом професора Ларіної Я.С. захищені 1 докторська, 3 кандидатські дисертації та 3 дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії. Опублікувала понад 250 наукових та навчально-методичних праць, у тому числі 19 монографій (одна одноосібна «Формування й механізми реалізації маркетингових стратегій в агропродовольчому підкомплексі АПК» (2008), 7 підручників та 19 навчальних посібників, 15 статей у Scopus та WoS. Є співавтором Економічного енциклопедичного словника у 2 томах.