| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Голіцин Андрій Миколайович
Голіцин Андрій Миколайович Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 20 років |
---|
Освіта У 2000 році закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю "Маркетинг" та здобув кваліфікацію магістра з маркетингового менеджменту. У 2006 році закінчив аспірантуру, захистив дисертаційну роботу на тему «Виставково-ярмаркова діяльність підприємства» та здобув науковий ступінь кандидата економічних наук. Досвід роботи Працював у приватних компаніях в Україні та ближнього зарубіжжя. Проходив стажування в Нідерландах за програмою NIMA. З 2010 викладач, посада доцент. Професійна діяльність: організаційна, наукова, методична робота, проведення практичних та контактних занятть з дисциплін "Маркетинг", "Управління продажем», «Маркетинговий менеджмент», «Управління маркетинговими проектами» на 1 та 2 рівнях ВО у КНЕУ ім. В. Гетьмана, ННІБО. Відзнаки і нагороди:- Подяка Міністерства освіти і науки України (2016)
- Почесна грамота КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2021 )
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2023)
Підвищення кваліфікації:- ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Lifecell Campus, Сертифікат № 048 про участь у циклі тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY, 16.12.2021 р., 1 кредит (30 год.).
- ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво 12СС02070884/070426-22, «Дистанційні технології в освітньому просторі університету», 14.01.2022 р., 120 год.
- KNEU named after Vadym Hetman, Certificate, International Conference «Economic Security in the Global Environment (ESGE-2022)», 29-30.06.2022 р., 0,4 кредити (12 год.)
- ГО "Освітня фундація продуктового ІТ" та українська кофаундингова ІТ-компанія "GENESIS". Сертифікат №114/02-2023 проходження програми підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти та акредитований інтегрувати курс "Створення та розвиток ІТ-продуктів" у своєму закладі вищої освіти. 10.02.23 р. 2 кредити
- Курс підвищення кваліфікації "Акредитаційний Коучинг". МОН України, КНЕУ ім. В.Гетьмана, ННІБО ім. А.Поручника. Сертифікат №1134 від 20.12.2023, 6 кредитів (180 годин).
- ГО «Освітня фундація продуктового ІТ» та українська кофаундингова ІТ-компанія "GENESIS". Сертифікат №138/0104-2024 проходження програми підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти та акредитований інтегрувати курс "Менеджмент у продуктовому ІТ" у своєму закладі вищої освіти. 01-12.04.2024 р., 2 кредити.
- ГО «Освітня фундація продуктового ІТ» та українська кофаундингова ІТ-компанія "GENESIS". Сертифікат №076/081-2024 проходження програми підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти та акредитований інтегрувати курс "Маркетинг ІТ-продуктів" у своєму закладі вищої освіти. 15-26.04.2024 р., 2 кредити
- Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів. Сертифікат. Виданий 03.11.2024 Автентичність цього сертифікатa може бути перевірена за посиланням: https://certs.prometheus.org.ua/cert/06607960b871473abb560e1e67283b80 60 годин (2 кредити ЄКТС).
- НУ Фізичного виховання і спорту України. Лекція «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» проф. Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 10 грудня 2024 р., 0,1 кредити (3 год.)
|
 Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 20 років |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта У 2000 році закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю "Маркетинг" та здобув кваліфікацію магістра з маркетингового менеджменту. У 2006 році закінчив аспірантуру, захистив дисертаційну роботу на тему «Виставково-ярмаркова діяльність підприємства» та здобув науковий ступінь кандидата економічних наук. Досвід роботи Працював у приватних компаніях в Україні та ближнього зарубіжжя. Проходив стажування в Нідерландах за програмою NIMA. З 2010 викладач, посада доцент. Професійна діяльність: організаційна, наукова, методична робота, проведення практичних та контактних занятть з дисциплін "Маркетинг", "Управління продажем», «Маркетинговий менеджмент», «Управління маркетинговими проектами» на 1 та 2 рівнях ВО у КНЕУ ім. В. Гетьмана, ННІБО. Відзнаки і нагороди:- Подяка Міністерства освіти і науки України (2016)
- Почесна грамота КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2021 )
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2023)
Підвищення кваліфікації:- ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Lifecell Campus, Сертифікат № 048 про участь у циклі тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY, 16.12.2021 р., 1 кредит (30 год.).
- ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво 12СС02070884/070426-22, «Дистанційні технології в освітньому просторі університету», 14.01.2022 р., 120 год.
- KNEU named after Vadym Hetman, Certificate, International Conference «Economic Security in the Global Environment (ESGE-2022)», 29-30.06.2022 р., 0,4 кредити (12 год.)
- ГО "Освітня фундація продуктового ІТ" та українська кофаундингова ІТ-компанія "GENESIS". Сертифікат №114/02-2023 проходження програми підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти та акредитований інтегрувати курс "Створення та розвиток ІТ-продуктів" у своєму закладі вищої освіти. 10.02.23 р. 2 кредити
- Курс підвищення кваліфікації "Акредитаційний Коучинг". МОН України, КНЕУ ім. В.Гетьмана, ННІБО ім. А.Поручника. Сертифікат №1134 від 20.12.2023, 6 кредитів (180 годин).
- ГО «Освітня фундація продуктового ІТ» та українська кофаундингова ІТ-компанія "GENESIS". Сертифікат №138/0104-2024 проходження програми підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти та акредитований інтегрувати курс "Менеджмент у продуктовому ІТ" у своєму закладі вищої освіти. 01-12.04.2024 р., 2 кредити.
- ГО «Освітня фундація продуктового ІТ» та українська кофаундингова ІТ-компанія "GENESIS". Сертифікат №076/081-2024 проходження програми підвищення кваліфікації працівників закладів вищої освіти та акредитований інтегрувати курс "Маркетинг ІТ-продуктів" у своєму закладі вищої освіти. 15-26.04.2024 р., 2 кредити
- Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів. Сертифікат. Виданий 03.11.2024 Автентичність цього сертифікатa може бути перевірена за посиланням: https://certs.prometheus.org.ua/cert/06607960b871473abb560e1e67283b80 60 годин (2 кредити ЄКТС).
- НУ Фізичного виховання і спорту України. Лекція «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» проф. Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 10 грудня 2024 р., 0,1 кредити (3 год.)
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Напрями наукових досліджень: Теорія та практика маркетингового менеджменту, маркетингу, управління маркетинговими проєктами, управління продажами, маркетингова комунікаційна діяльність Профілі в міжнародних наукометричних базах: |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Загальна кількість публікацій: більше 60 наукових та навчально-методичних праць Основні наукові публікації Монографії: Голіцин А. М. Управління маркетинговими проектами як стратегічна необхідність розвитку сучасного бізнесу / Голіцин А. М. // Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України : колект. монографія / Класич. приват. ун-т ; за заг. ред. О. Л. Гальцової. – Запоріжжя : Вид. дім «Гельветика», 2019. С. 365–381. (1,1 д.а.). Статті: - Голіцин А.М., Репнікова І.П. Використання методу аналізу ієрархій у SWOT-діагностиці маркетингового середовища підприємства на прикладі українського виробника антивірусного програмного забезпечення. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. №3(20). С. 160-170. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/20_2019/26.pdf
- Голіцин А.М., Омельчишина О.В. Теоретичні аспекти можливостей використання соціальних мереж на підприємстві. Інфраструктура ринку. 2020. № 50. С.106-112 URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct50-17
- Голіцин А.М. Теоретико-методичні аспекти формування та розвитку SMMстратегії підприємства. Інфраструктура ринку. 2021. №57. С.51-56 URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct57-7
- Голіцин А.М. Оцінка маркетингових проектів некомерційних організацій: деякі аспекти методології. Інфраструктура ринку. 2021. №61. С.78-82 URL: https://doi.org/10.32843/infrastruct61-14 5. Голіцин А.М., Фролова В.М. Тенденції медіаспоживання в Україні у воєнний час. Маркетинг і цифрові технології. (2023). Том 7 №1 . С.128-139 URL: https://doi.org/10.15276/mdt.7.1.2023.10
- Голіцин А.М., Савич О.П., Пилипчук В.П. Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики. Маркетинг і цифрові технології. (2023). Том 7№3. С.52-65 URL: https://doi.org/10.15276/mdt.7.3.2023.4
- Ларіна Я., Зеліско І., Голіцин А., Гавриш О., Єсмаханова А., Недопако Н. Формування цифрових маркетингових екосистем в сфері інформаційно-комунікаційних технологій. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2024. Том 3 (56). С. 490-505 URL: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.56.2024.4339
- Голіцин А.М., Василькова Н.В., Чепурна К.О. Практичні та методичні аспекти маркетингових підходів до управління проєктами в сучасних підприємствах. Інфраструктура ринку. 2025. № 82. С.237-242. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/82-2025
- Пилипчук В.П., Голіцин А.М., Василькова Н.В. Міжнародні стандарти серії ISO 9000-9004 в системі маркетингового менеджменту. Маркетинг і цифрові технології. 2025. Том 9, №1. с.130-139 URL: https://doi.org/10.5276/mdt.9.1.2025.7
Участь у конференціях: - Голіцин А.М. Можливості використання Тelegram в маркетинговій діяльності компаній. Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали 5-ої Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф. м.Херсон. 29.05.2020: тези доповідей. 2020. 469 с. С.115-118
- Голіцин А.М. Платформа TikTok та особливості просування. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р./ ОНПУ. Одеса: ТЕС, 2020. 106 с. С.32-33
- Голіцин Аю, Ефендієва С. Ефективність маркетингової діяльності підприємства та шляхи її підвищення Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: Зб. Матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції [Електронний ресурс]. Київ : КНЕУ, 2020. 344 с. С.270-272
- Голіцин А.М. Продакт менеджер vs проджект менеджер: найбільш актуальні професії маркетинг-менеджменту. Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 07-08 жовтня 2021 р. К.:КНЕУ, 2021. C. 77–79. URL: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/36689
- Голіцин А.М. Управління ризиками в маркетингових проектах. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. 262 с., С.25-27 0,125 д.а URL: https://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/
- Голіцин А.М. Комунікаційні заходи протидії країні-агресору. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 вересня 2022 р. / Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022. C.53.
- Holitsyn Andrii, Osadchyi Оleksii. Evolution of marketing complex models Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the studentsand junior research staff. Ukraine, Dnipro : Dnipro University of Technology, 2022. P. 103-105. URL: https://t1p.de/5htch
- Голіцин А.М. Маркетингові інструменти цифрових технологій в діяльності підприємства. Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновленняматеріали Міжнародної науково-практичної конференції 18-19 квітня 2023 р [Електронне видання]у 2 т. / відп. ред. та упоряд.В. В. Храпкіна, К. В. Пічик – Київ: Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2023. Т.2C. 155-158 URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/items/89c87780-cb30-4944-bd74-ac8a7775b4de
- Голіцин А.М., Чепурна К.О. Інноваційні маркетингові проєкти розвитку сфери логістичних послуг України. Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс]: мaтepiaли Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р./ За ред. І. Перевозової. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. с. 493-496 Електронні текстові дані. URL: https://cutt.ly/HwwGUIGa
- Andrii Holitsyn, Volodymyr Pylypchuk, Svitlana Holitsyna. Using blockchain and machine learning technologies in marketing management Маркетинг в Україні : Збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовтня 2023 р., К.: КНЕУ, 2023. С. 393-394.URL: https://ir.kneu.edu.ua/items/ace05e0a-3e39-4456-b35c-121dfca84316/full
- Голіцин Андрій, Пилипчук Володимир. Виклики та інновації у взаємодії та адаптації учасників освітнього процесу. Цифрова екосистема сучасного університету: адаптація й розвиток за умов турбулентності освітнього середовища Матеріали науково-методичної конференції 24-25 квітня 2024 року, м. Київ, КНЕУ С. 288–293 URL: https://drive.google.com/file/d/ 1KmyUS2IbFtkadvFlKO6CGbYHM5zqjYk4/view
- Голіцин А.М., Кирилов І.Ю. Сучасні тенденції маркетингового управління в секторі тваринництва. Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 квітня 2024 року). К: НУБіП України, 2024. С.32-35.
- Andrii Holitsyn. The project-based approach in marketing management in the context of sustainable development. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції» 16-17 травня 2024 р. Львів : ЛНТУ, 2024 С.12-13 URL:https://conf.nltu.edu.ua/index.php/conf2/issue/view/4/2
- Пилипчук В.П., Голіцин А.М. Маркетингові засади управління продажем торгівельних підприємств. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 вересня 2024 р. Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. С.92-94 URL: https://mdt-opu.com.ua/files/download/2024/proceedings_of_abstracts_2024_september_26_27_2024.pdf
Навчально-методичні видання: Управління персоналом: підручник / [В.М. Данюк. А.М. Колот, Г.С. Суков та ін.]; за заг. та наук. ред. к.е.н., проф. В.М. Данюка. К.: КНЕУ; Краматорськ: НКМЗ, 2013. 666с. (Розділ 21. Управління робочим часом. С. 465-495) URL: http://surl.li/zrktjm Дистанційні курси Moodle: |
---|
Навчальні дисципліни: - Маркетинг
- Маркетинговий менеджмент
- Управління продажами
- Управління маркетинговими проєктами
|