| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Шафалюк Олександр Казимирович
Шафалюк Олександр Казимирович Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор, декан факультету маркетингу |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 23 роки |
---|
У 1995 році закінчив Київський державний економічний університет, спеціальність за дипломом – «Управління матеріальними ресурсами та організація оптової торгівлі засобами виробництва». У 1999 році захистив кандидатську дисертацію за темою «Маркетингове управління асортиментом продукції підприємств» (науковий керівник – проф. Кардаш В.Я.), у 2009 році - докторську дисертацію за темою «Споживач в маркетингу» (науковий консультант – проф. Павленко А.Ф.). Очолював підкомісію «Маркетинг» Науково-методичної комісії Міністерства освіти і науки України за напрямом «Економіка і підприємництво». Приймав участь у реалізації консалтингових проектів на ринках: · Харчової промисловості · Машинобудування · Продукції гірничо-збагачувальних підприємств · Будівельних матеріалів і опалювальної техніки · Нафти і газу · Хімічних джерел енергії · Страхування · Освітніх послуг · Видавничо-поліграфічної продукції Підвищення кваліфікації: 1. ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Стажування «Управління комплексом маркетингу на підприємстві сфери послуг». 23.11.21 р. - 23.02.2022 р.,180 год. 2. ГО «Українська Асоціація Маркетингу» через платформу MOOCPrometheus, Сертифікат https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/d34eb995cab047f18bda33b6d91fc1c7. «Практична соціологія для професіоналів медіа», 27.05.2021 р., 1 кредит (30 год.) 3. «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України», Сертифікат, Тренінг для внутрішніх тренерів і менторів компаній «Навчання на робочому місці», листопад-грудень 2022 р., 1 кредит (30 год.) 4. КНЕУ ім. В. Гетьмана. Сертифікат підвищення кваліфікації Серія 202303242 № 116. “Туризм в Україні: виклики та відновлення”, 22.03.2023 р., 1 кредит (30 годин) 5. Moldova State University, Сертифікат№ 101083143-DEF/704, International Training for Academic Staff “Distance Education. CourseFor University Managment”, 01-21.08.2024, 3 кредити (90 годин) |
 Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор, декан факультету маркетингу |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 23 роки |
---|
Біографія: | |
---|
У 1995 році закінчив Київський державний економічний університет, спеціальність за дипломом – «Управління матеріальними ресурсами та організація оптової торгівлі засобами виробництва». У 1999 році захистив кандидатську дисертацію за темою «Маркетингове управління асортиментом продукції підприємств» (науковий керівник – проф. Кардаш В.Я.), у 2009 році - докторську дисертацію за темою «Споживач в маркетингу» (науковий консультант – проф. Павленко А.Ф.). Очолював підкомісію «Маркетинг» Науково-методичної комісії Міністерства освіти і науки України за напрямом «Економіка і підприємництво». Приймав участь у реалізації консалтингових проектів на ринках: · Харчової промисловості · Машинобудування · Продукції гірничо-збагачувальних підприємств · Будівельних матеріалів і опалювальної техніки · Нафти і газу · Хімічних джерел енергії · Страхування · Освітніх послуг · Видавничо-поліграфічної продукції Підвищення кваліфікації: 1. ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Стажування «Управління комплексом маркетингу на підприємстві сфери послуг». 23.11.21 р. - 23.02.2022 р.,180 год. 2. ГО «Українська Асоціація Маркетингу» через платформу MOOCPrometheus, Сертифікат https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/d34eb995cab047f18bda33b6d91fc1c7. «Практична соціологія для професіоналів медіа», 27.05.2021 р., 1 кредит (30 год.) 3. «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України», Сертифікат, Тренінг для внутрішніх тренерів і менторів компаній «Навчання на робочому місці», листопад-грудень 2022 р., 1 кредит (30 год.) 4. КНЕУ ім. В. Гетьмана. Сертифікат підвищення кваліфікації Серія 202303242 № 116. “Туризм в Україні: виклики та відновлення”, 22.03.2023 р., 1 кредит (30 годин) 5. Moldova State University, Сертифікат№ 101083143-DEF/704, International Training for Academic Staff “Distance Education. CourseFor University Managment”, 01-21.08.2024, 3 кредити (90 годин) |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | · Прогнозування та маркетингова оптимізація параметрів поведінки споживачів · Підвищення результативності маркетингу і ефективності підприємств · Трансформація і розвиток систем ринкової взаємодії · Маркетингове управління змінами та інноваційною діяльністю підприємств |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Автор та співавтор близько 80 наукових та навчально-методичних публікацій, зокрема 1. Шафалюк М.С., Шафалюк О.К. Моніторинг ефективності маркетингу і розвитку спільнот споживачів бренду. Економіка та підприємництво, № 44, 2020. С. 56-66. 2. Данилюк В. О., Рєпіна І. М., Шафалюк О. К., Ковилiна M. O., Ніценко В. С. Функціональні та інвестиційні стратегії технічного розвитку підприємств. Науковий вісник НГУ. Дніпро: Національний гірничий університет. 2020. № 3. С. 115-121 (Scopus). 3. Бухта С. В., Шафалюк О. К. Підвищення ефективності позиціонування та лояльності споживачів у розвитку брендів. Економіка та підприємництво, № 45, 2020. С. 93–101. 4. Danyliuk V., Riepina I., Shafalyuk A., Valinkevych N., Reznik N. Methodical approaches to measurement of the technical level of a production enterprise. AIP Conference Proceedings, Vol. 2413, No. 1, 2022. id.040017, 10 pp. URL: https://doi.org/10.1063/5.0080013 (Scopus) 5. Олексюк О.І,, Шафалюк О. К. Особливості використання відкритих даних у підготовці рішень маркетингового та комерційного менеджменту. Стратегія економічного розвитку України, № 50, 2022. С. 45-55. 6. Олексюк О.І,, Шафалюк О. К. Гібридні оцінки результативності маркетингу та комерції підприємств. Вчені записки, № 26, 2022. С. 92-102. 7. Олексюк О.І,, Шафалюк О. К. Використання інформації з відкритих джерел для маркетингових досліджень товарних ринків, Економіка та підприємництво, № 48, 2022. С. 26-38. Scopus ID: 58000814000 ORCID 0000-0003-1145-7973 Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=fMzS-Y0AAAAJ&hl=uk
WoS (Researcher): HHZ-6620-2022 |
---|
Назва навчальної дисципліни: "Поведінка споживачів" |