Автор та співавтор близько 80 наукових та навчально-методичних публікацій, зокрема Шафалюк О. К. Маркетинг партнерських відносин: моделювання та оптимізація параметрів взаємодії зі споживачами / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво: зб. наук. пр. – К.: КНЕУ, 2018. – № 40. – С. 137–146. Шафалюк О. К. Інноваційний потенціал та ефективність соціальної відповідальності за умов високих ризиків бізнесу / О. К. Шафалюк // Соціально-трудові відносини: теорія та практика: зб. наук. пр. – К.: КНЕУ, 2018. – № 1. – С. 122–128. Шафалюк О. К. Маркетингові стратегії в управлінні логістичними системами промислових підприємств / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України: зб. наук. пр. – К.: КНЕУ, 2018. – Вип. 42. – С. 89–98. Шафалюк О. К. Методологічні проблеми і можливості у розвитку інтернет-маркетингу / О. К. Шафалюк // Маркетинг і цифрові технології: наук. жур-л. – Одеса: Одеський національний політехнічний університет, 2017. - № 1. - С. 107-126. Шафалюк О. К. Ефективність і ризики сучасних інформаційних систем маркетингу / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України: зб. наук. пр. – К.: КНЕУ, 2016. – № 39. – С. 216–227. |