| - Головна»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Федорченко Андрій Васильович
Федорченко Андрій Васильович
Кафедра: |
Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
Посада: |
завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
Вчене звання: |
професор |
Науковий ступінь: |
доктор економічних наук |
Стаж роботи: |
21 рік |
Біографія: |
|
Народився 3 вересня 1974 року в родині військовослужбовця. У 1997 році закінчив із відзнакою Київський національний економічний університет за спеціальністю «Маркетинг». З 1997 по 2000 рік навчався в аспірантурі КНЕУ. У 2000 році захистив кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.06.02 - «Підприємництво, менеджмент, маркетинг». З вересня 2000 року по вересень 2005 року пройшов шлях від асистента до доцента кафедри маркетингу, заступника декана факультету маркетингу. Протягом 2002-2005 рр. працював бізнес-тренером ВГО «Українська асоціація маркетингу», отримав досвід практичної роботи у сфері маркетингових досліджень та управлінського консалтингу. Очолював представництво в Україні Центру порівняльних соціальних досліджень «ЦЕССІ-Україна». Залучався до розробки міжнародних та національних освітніх проектів.
З 2005 року по 2008 рік навчався в докторантурі КНЕУ. У 2010 році захистив докторську дисертацію за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)». З вересня 2010 працював на посаді професора кафедри маркетингу. З липня 2015 року - вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 26.006.03 у ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". З квітня 2016 року - голова Науково-методичної підкомісії 075 "Маркетинг" Науково-методичної ради МОН України. З березня 2017 року - завідувач кафедри маркетингу КНЕУ. З грудня 2021 року - Віце-президент ГО "Українська асоціація маркетингу".
Почесні звання: Відмінник освіти України (2019 р.), Заслужений працівник КНЕУ (2021 р.)
|
Кафедра: |
Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
Посада: |
завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
Вчене звання: |
професор |
Науковий ступінь: |
доктор економічних наук |
Стаж роботи: |
21 рік |
Біографія: |
|
Народився 3 вересня 1974 року в родині військовослужбовця. У 1997 році закінчив із відзнакою Київський національний економічний університет за спеціальністю «Маркетинг». З 1997 по 2000 рік навчався в аспірантурі КНЕУ. У 2000 році захистив кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.06.02 - «Підприємництво, менеджмент, маркетинг». З вересня 2000 року по вересень 2005 року пройшов шлях від асистента до доцента кафедри маркетингу, заступника декана факультету маркетингу. Протягом 2002-2005 рр. працював бізнес-тренером ВГО «Українська асоціація маркетингу», отримав досвід практичної роботи у сфері маркетингових досліджень та управлінського консалтингу. Очолював представництво в Україні Центру порівняльних соціальних досліджень «ЦЕССІ-Україна». Залучався до розробки міжнародних та національних освітніх проектів.
З 2005 року по 2008 рік навчався в докторантурі КНЕУ. У 2010 році захистив докторську дисертацію за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)». З вересня 2010 працював на посаді професора кафедри маркетингу. З липня 2015 року - вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 26.006.03 у ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". З квітня 2016 року - голова Науково-методичної підкомісії 075 "Маркетинг" Науково-методичної ради МОН України. З березня 2017 року - завідувач кафедри маркетингу КНЕУ. З грудня 2021 року - Віце-президент ГО "Українська асоціація маркетингу".
Почесні звання: Відмінник освіти України (2019 р.), Заслужений працівник КНЕУ (2021 р.)
|
Публікації: |
Автор більше 100 наукових та навчально-методичних робіт:
-
Федорченко А.В. Методичні аспекти вимірювання рівня задоволення споживачів у системі внутрішнього маркетингу підприємства / А.В. Федорченко // Теоретичні та прикладні питання економіки: Зб. наук. праць. Вип. №1 (30). – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2015. – С. 163-173.
-
Федорченко А.В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика: Монографія / А.В. Федорченко, О.В. Окунєва; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. Федорченка А.В. – К.: КНЕУ, 2015. – 230 с.
-
Федорченко А.В. Методичні аспекти планування витрат на маркетинг / А.В. Федорченко, О.Є. Федорченко // Економічний вісник НТУУ «КПІ»: Зб. наук. праць, №5. – К.: НТУУ «КПІ», 2016. – С. 418-423 (IndexCopernicusInternational, РИНЦ, GlobalImpactFactor, AcademicResourceIndex, Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського, GoogleScholar).
-
Федорченко А.В. Парадигма сучасного маркетингу [Електронний ресурс] / А.В. Федорченко // Nauki Spoleczno-Humanistyczne (Соціально-Гуманітарні Науки). Polsko-ukrainskie czasopismo naukowe, 2018. – № 03 (19) // Режим доступу: https://sp-sciences.io.ua/s2634976/fedorchenko_andriy_2018_._modern_marketing_paradigm._social_and_human_sciences._polish-ukrainian_scientific_journal_03_19_
-
Федорченко А. В. Концептуальні підходи до управління лояльністю споживачів у системі холістичного маркетингу підприємства / Федорченко А. В. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 41. – С. 69–80.
-
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія / За наук. ред. к.е.н., проф. Пилипчука В.П. – К.: КНЕУ, 2019. – 463 с. (Розділ «Підготовка фахівців з маркетингу: сучасні виклики». – С. 92-102).
-
Федорченко А.В. Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингу / А.В. Федорченко, І.В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку: наук.-практ. журнал. – №18. – Київ: Міленіум, 2019. – С. 31-39.
-
Федорченко А.В. A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингу / А.В. Федорченко, І.В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку: наук.-практ. журнал. – № 19. – Київ: Міленіум, 2019. – С. 36-42.
-
Fedorchenko, Andriy (2020). Innovative trends of marketing activity of Ukrainian retail enterprises development. Social and Human Sciences. Polish-Ukrainian scientific journal, 01 (25). – Available at: https://sp-sciences.io.ua/s2734531/fedorchenko_andriy_2020_._innovative_trends_of_marketing_activity_of_ukrainian_retail_enterprises_development._social_and_human_sciences._polish-ukrainian_scientific_journal_01_25_ (accessed 14 January 2020).
-
Федорченко А.В., Пономаренко І.В. Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиці / А.В. Федорченко, І.В. Пономаренко // Приазовський економічний вісник. Випуск 6 (23), 2020, с. 162-165 [Електронний науковий журнал]. – Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2020/6_23_ukr/30.pdf.
|
|