| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Антонченко Мирослава Юріївна
Антонченко Мирослава Юріївна Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 28 років |
---|
У 1990 році закінчила Київський інститут народного господарства, спеціальність за дипломом – «Економіка і планування матеріально-технічного постачання». У 2002 р. захистила дисертацію на тему “«Маркетинговий механізм формування товарного асортименту» (ДК 015768, 09.10.2002 р).,(на прикладі машинобудування України)”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. Має більше 28 років досвіду в галузі маркетингу, включаючи наукову діяльність і викладання. Має досвід викладання маркетингу в бізнес-освіті. Автор численних наукових публікацій та навчальних посібників. Досвідчений науковець, інтереси якого охоплюють широкий спектр питань теорії і практики сучасного маркетингу, маркетингової товарної політики, товарної інноваційної політики. Здійснює керівництво підготовкою бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт. Ключові досягнення:- кандидат економічних наук (2002),
- доцент (2006),
Відзнаки і нагороди:Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2017) Підвищення кваліфікації: |
 Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 28 років |
---|
Біографія: | |
---|
У 1990 році закінчила Київський інститут народного господарства, спеціальність за дипломом – «Економіка і планування матеріально-технічного постачання». У 2002 р. захистила дисертацію на тему “«Маркетинговий механізм формування товарного асортименту» (ДК 015768, 09.10.2002 р).,(на прикладі машинобудування України)”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. Має більше 28 років досвіду в галузі маркетингу, включаючи наукову діяльність і викладання. Має досвід викладання маркетингу в бізнес-освіті. Автор численних наукових публікацій та навчальних посібників. Досвідчений науковець, інтереси якого охоплюють широкий спектр питань теорії і практики сучасного маркетингу, маркетингової товарної політики, товарної інноваційної політики. Здійснює керівництво підготовкою бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт. Ключові досягнення:- кандидат економічних наук (2002),
- доцент (2006),
Відзнаки і нагороди:Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2017) Підвищення кваліфікації: |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | - ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5468-2005
- GoogleScholar: https://scholar.google.com/citations?hl=ru&user=YP7K4bYAAAAJ
|
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Основні наукові публікації Монографії: - Антонченко М. Концептуальні засади визначення конкурентоспроможності продукції // Теорія і практика маркетингу в Україні. Колективна монографія. Київ: КНЕУ. 2005. с. 233-257
- Антонченко М. Управління якістю продукції // Розвиток маркетингу в умовах інформатизації. Колективна монографія. Київ: КНЕУ. 2018. с. 400-407
Статті: - Антонченко М. Формування товарного асортименту в сучасних умовах// Економіка і підприємництво: Збірник наукових праць молодих учених та аспірантів. Випуск 3. Київ КНЕУ. 1999 р. № 3. с. 86-89
- Антонченко М. Формування товарної політики// Маркетинг: теорія і практика: Збірник наукових праць. Луганськ СУДУ. 1999 р. № 3. с.110-114
- Антонченко М. Формування товарного асортименту підприємствами машинобудування // Маркетинг: теорія і практика: Збірник наукових праць. Луганськ СУДУ. 2000 р. -№ 4. с. 21-28
- Антонченко М. Інноваційна діяльність в машинобудуванні України // Маркетинг в Україні. – Українська Асоціація Маркетингу. 2000 р. № 5. с.8-11
- Антонченко М. Стан верстатобудування України, як один з показників розвитку економіки // Економіка України. Київ. 2001. №5. с.88-90
- Антонченко М. Особливості формування товарного асортименту підприємства // Вчені записки. Науковий збірник. Київ: КНЕУ. 2004. № 6. с. 91-96
- Антонченко М. Маркетингове забезпечення продуктових інновацій // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Київ: КНЕУ. 2005.
- Антонченко М. Конкурентоспроможність і бренд товару // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Київ:КНЕУ. 2006.( 7 с.)
- Антонченко М. Продукти інноваційної діяльності // Вчені записки. Науковий збірник. Київ: КНЕУ. 2006. № 8.
- Антонченко М. Визначення та принципи бренду товару // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Київ: КНЕУ. 2011. с.124-132
- Антонченко М.Ю. Методи визначення вартості бренду// Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Київ: КНЕУ. 2013. с.52-61
Антонченко М. Ю., Шевченко О. Л., Шишигіна Л. С. Товар як складова зовнішньої оболонки бренда: структуризація поглядів // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2023. № 7. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-7-9039 Антонченко М. Ю., Сєвонькаєва О.О., Равікович І. Є. Оптимізація товарного пропонування виробничого підприємства з урахуванням впливу бренду//Науково-практичний журнал «Агросвіт» No2 січень 2025 р., с.67-74. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2025.2.67 Антонченко М. Ю., Сахарова Т. В., Шишигіна Л. С. Система менеджменту якості продукції підприємства на ринку авіаперевезень //Електронний журнал «Ефективна економіка»№ 1, 2025р. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1.71 Сахарова, Т. В., Антонченко , М. Ю., & Сєвонькаєва , О. О. (2025). Вихід нового товару на ринок: аналіз формування стратегії та типові помилки при виведенні. Актуальні питання економічних наук, №7, 2025. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14810231 Василькова, Н. В., Антонченко , М. Ю., Равікович, І. Є., & Пилипчук , В. П. (2025). Особливості стратегічного ціннісно-орієнтованого ціноутворення на ринку промислових товарів . Актуальні питання економічних наук, (7),2025.https://doi.org/10.5281/zenodo.14878276 Антонченко М. Ю., Шишигіна Л. С. Дизайн упаковки та його вплив на вибір споживача//Науково-практичний журнал «Агросвіт», №4, лютий 2025 р., с.146-150.https://doi.org/ 10.32702/2306-6792.2025.4.146 Сєвонькаєва О.О., Антонченко М. Ю., Сахарова, Т. В. Цифрові комунікації підприємства на міжнародному ринку //Електронний журнал «Ефективна економіка» № 2, 2025р. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.2.50
Участь в конференціях: - Антонченко М. Аналіз життєвого циклу продукції при формуванні асортименту // Маркетинг: теорія и практика. Тези доповідей ІVміжнародної науково-практичної конференції 24-27 квітня 2000р. м. Ялта – Луганськ СУДУ. –2000. – с.25-26
- Антонченко М. Розвиток інноваційної діяльності в машинобудівній галузі України // Маркетинг: теорія и практика. Матеріали Vміжнародної науково-практичної конференції 25-26 квітня 2001р. м. Київ – КНЕУ. – 2001. – с.10-12
- АнтонченкоМ.Ю., ШаховецьІ.О. Упаковка у товарній політиці підприємства// Реформування економіки України: стан та перспективи. Збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конферанцції 29.10.2013. Київ МІБО КНЕУ. - 2013. – с.5 – 7
- Антонченко М.Ю. Теорії формування споживчих переваг// Маркетингова освіта в Україні. Тези ІVміжнародної науково-практичної конференції 29-30 березня 2018р. м. Київ – КНЕУ. – 2018. – с.70-71
- Антонченко М.Ю. Система якості авіапідприємств. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 25 листопада 2020 р.). К.: КНЕУ, 2020.
- Антонченко М.Ю. Бренд товару в структурі мерчандайзингу. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 21–22 травня 2020 р.). К.: КНЕУ, 2020.
- Антонченко М.Ю. Процес сертифікації авіапідприємства. Маркетингова освіта в Україні: Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 7–8 жовтня 2021 року. С. 260-263.
- Антонченко М.Ю. Планування, організація та розробка технології виробництва продукту авіапідприємства. Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики. Збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва, м. Умань, 25 жовтня 2022 року.
- Антонченко М.Ю. Політика авіапідприємства в області якості. Світ наукових досліджень: Збірник матеріалів Міжнародної мультидисциплінарної інтернет-конференції. Випуск 16. Громадська організація "Наукова спільнота" (Україна), Wyższej Szkoły Społeczno-Gospodarcza (Польща). 16-17 лютого 2023 р. URL: http://www.economy-confer.com.ua/full-article/4185/
- Антонченко М.Ю. Сутність та значення інноваційних процесів в діяльності підприємств. Маркетинг в Україні: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 року, Київ. К.: КНЕУ, 2023.С. 177-179
Навчально-методичні видання: - Кардаш В.Я., Антонченко М.Ю. Маркетингова товарна політика : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. Київ:КНЕУ. 2006. 245 с.
- Антонченко М.Ю. Методичні рекомендації по проходженню переддипломної практики. Київ:КНЕУ. 2006. 27 с.
- Кардаш В.Я., Шафалюк О.К., Антонченко М.Ю. Маркетингова товарна політика : підручник. Київ: КНЕУ. 2009. 419 с.
Дистанційні курси Moodle: - Маркетингова товарна політика - Антонченко - MRMK49026U_DIST: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=2138
- Маркетингова товарна політика (денна ф.н.) - Антонченко -MRMK49026U: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=4725
- Маркетингова товарна політика (заочна ф.н.) - Антонченко -
MRMK49026U : https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=4726 28 - ФВ - Маркетингова товарна політика - Антонченко - OPTL1102: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3986 5. Товарна інноваційна політика - Антонченко - MRLG66020U: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3704Маркетинг (дистанційна ф.н.) - Василькова, Антонченко - MRMK35009U_DIST: https://kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5616 Товарна інноваційна політика (заочна форма) - Антонченко - MRLG66020U: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=6271
|
---|
- Маркетинг
- Маркетингова товарна політика
- Товарна інноваційна політика
|