Факультет маркетингу

Всеукраїнський конкурс наукових студентських робіт «Маркетингова логістика»15 Березня 2017р.

Всеукраїнський конкурс наукових студентських робіт

«Маркетингова логістика»

Організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт «Маркетингова логістика» оголошує про початок прийому робіт студентів 3-х - 5-х курсів.

Організатори конкурсу & журі: 

  • Університет Бремен
  • ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»
  • Уманський національний університету садівництва

Мета конкурсу: створити інформаційну платформу для обміну міждисциплінарними знаннями, налагодити діалог між вченими та бізнесом, а також підтримати талановиту молодь.

Нині компанії як ніколи наблизилися до своїх клієнтів, намагаючись задовольнити їхні унікальні потреби. Це вимагає щоб кожен підрозділ компанії – будь-то відділ логістики чи маркетингу – твердо пам’ятав про необхідність ефективної реалізації усіх своїх функцій. У той же час, від реалізації цих функцій залежить здатність компанії до створення цінності для клієнта. Наприклад, логістика повинна працювати в тісному контакті з виробництвом, збутом та маркетингом, щоб планувати, координувати і інтегрувати усі їх функції у процесі задоволення потреб споживачів. Сучасним проявом цього є тісне поєднання логістики з маркетингом, особливо при постачанні та організації розподілу товарів та послуг. (E.g. Murthy & Poist 1996; Langley & Holcomb 1992, etc.)

 

Орієнтовний перелік тем, що виноситься на конкурс:

  • Трансформація логістики в умовах розвитку ринку споживача;
  • Планування виробництва на основі інформації про ринковий попит;
  • Виробництво за запитом та відкладене виробництво;
  • Логістичні рішення в умовах індивідуалізації обслуговування потреб споживача;
  • Логістика у забезпеченні обслуговування споживачів у період після продажу товарів та послуг;
  • Організація реверсивної логістики;
  • Логістичнi рішення в рамках економіки спільного споживання.

Вимоги до роботи:

Це має бути оригінальне дослідження практичного (наприклад, базуватися на досвіді реального підприємства) або концептуального спрямування (на основі збору, обробки та аналізу інформації), що відповідає вимогам за структурою і містити наступні структурні частини:

  1. Вступ.Постановка проблеми та мети дослідження. Обґрунтування актуальності обраної теми.
  2. Основна частина. Опис методики та aналіз отриманих результатів.  
  3. Висновки та пропозиціїщодо шляхів вирішення визначеної проблеми

Обсягом: до 35 сторінок з усіма додатками. У тексті повинні бути посилання і список всіх використаних джерел.

Робота повинна подаватися в електронному вигляді (назва файлу латиницею <�прізвище_назва роботи.pdf>).

Важливі дати:

До 20 березня 2017 р. - реєстрація та подача заявок для участі в конкурсі (посилання на форму реєстрації: https://goo.gl/forms/CYiNEalXOAcUtAlF2)

До 20 квітня 2017 року - подача наукових робіт (Посилання для завантаження робіт: https://dropitto.me/marklog та копія надсилається на електронну пошту усім членам жюрі).

До 18 травня 2017 р. здійснюється рецензування, оцінювання та підведення підсумків конкурсу.

Церемонія відзначення переможців конкурсу та їх нагородження відбудеться 19 травня 2017 р. в Уманському національному університеті садівництва.

 

Контакти: 

Університет Бремен

кафедра морського бізнесу та логістики

доктор Ірина Довбішук

e-mail: dovbischuk@uni-bremen.de

тел.: 49 0421 218 66766

 

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»

кафедра маркетингу

проф., д.е.н. Олександр Дима

e-mail: dyma@kneu.edu.ua

тел.: 38 099 308 64 38

 

Уманський національний університету садівництва

кафедра менеджменту

проф., д.е.н. Олександр Школьний

e-mail: askolny03@yahoo.com

тел.: 38 068 134 29 76