Факультет маркетингу

Відбулася ювілейна 80-та наукова студентська конференція на тему: «Соціально-економічні перспективи України в ХХІ столітті»25 Квітня 2013р.

11-16 квітня 2013 в КНЕУ ім. Гетьмана відбулася ювілейна 80-та наукова студентська конференція на тему: «Соціально-економічні перспективи України в ХХІ столітті».

Секція «Маркетингу» під науковим керівництвом к.е.н., доц. А.М. Голіцина працювала за планом 12 квітня. В якості членів журі виступили: декан факультету «Управління персоналом і маркетингу» д.е.н, проф. Шафалюк О.К., заступник декану к.е.н., доц. Дима О.О., заступник завідувача кафедри «Маркетингу» к.е.н., доц. Кривещенко В.В., к.е.н., Равіковіч І. Є., к.е.н., доц. Сахарова Т.В., к.е.н. Сержук А.В.  та інші викладачі кафедри.

Під час засідання виступили 27 студентів, які представили 22 доповіді, присвячені актуальним проблемам сучасного маркетингу в Україні. Зокрема, висвітлювалися питання використання Інтернет-технологій та електронної комерції в маркетингу, соціальна орієнтація маркетингу, тенденції розвитку роздрібної торгівлі, брендинг та бренд-менеджмент, поведінка споживача в умовах динамічного середовища тощо. Всі без виключення доповіді викликали високу цікавість як студентської аудиторії, так і членів журі. Доповідачам було поставлено багато запитань; по окремим аспектам доповідей виникли тривалі дискусії.

Засідання тривало понад 8 годин. В цілому було виявлено значний науковий потенціал доповідачів та високий рівень їх фахової підготовки. Перед членами журі постало складне питання щодо визначення переможців. Серед основних критеріїв, за якими відбулося обговорення доповідей та їх оцінка, були наступні:

  • актуальність обраної теми та її новизна;
  • логічність викладення матеріалу та його загальна цікавість;
  • якість презентації;
  • якість візуального супроводження;
  • повнота відповідей на поставлені питання.

За результатами обговорення місця серед переможців розподілилися наступним чином:

І місце – Кірик Андрій та Кілошенко Анастасія з доповіддю на тему: «Реалізації концепції сталого розвитку в діяльності підприємств роздрібної торгівлі»

ІІ місце – Пінчук Оксана з доповіддю на тему: «Застосування ігор для просування брендів (адвергеймінг)»

ІІІ місце – Михайлюк Тетяна з доповіддю на тему: «Аналіз поведінки споживача в електронній комерції» та Тітова Тетяна з доповіддю на тему: «Сучасні тенденції розвитку роздрібної торгівлі»

Крім цього, члени журі відзначили ще дві доповіді за номінацією «За креативність»:

1) Щербина Аліна з доповіддю на тему: «Територіальний брендинг. Бренд «Україна»;

2) Силивончик Марія та Фокіна Марія з доповіддю на тему: «Маркетинг Особистості».

16 квітня на пленарному засіданні всі переможці, номінанти та учасники отримали цінні призи і відповідні грамоти та подяки.

За рішенням членів журі переможця студентської конференції минулого року студента 4 курсу Бочкового Богдана, було делеговано представити свою доповідь на пленарному засіданні 16 квітня. Тема доповіді: «Digital marketing: модний тренд або закономірна еволюція».

Кафедра «Маркетингу» висловлює щиру подяку всім організаторам та учасникам конференції.