Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка.
МОЛОДЬ ОПАНОВУЄ МАРКЕТИНГ
Розпочато прийом наукових дослідницьких робіт студентів на Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка. Організатори конкурсу:
В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.
Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.
Роботи приймаються до 5 березня 2017 року. Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua, З вимогами можна ознайомитися на сайті: http://uam.in.ua/rus/projects
Процедура визначення переможців конкурсу. Оцінка робіт проводитиметься у два етапи. Перший етап – роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку. Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 1 травня 2017 року.
Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 26 травня 2017 року. За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів. Призи конкурсу: 1-ша премія – 3000 грн. Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН.
З повагою, Голова оргкомітету конкурсу Ірина Лилик, Генеральний директор Української Асоціації Маркетингу, Національний представник ESOMAR в Україні, к.е.н, доцент Олександр Дима, Заступник декана ФУПтаМ КНЕУ, к.е.н, доцент
Контакти організаторів: тел.: + 099 308 64 38; + 38 067 775 85 61, e-mail: marketingconf@kneu.edu.ua Остання редакція: 15.03.17 |