Факультет маркетингу

Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка.

 

МОЛОДЬ ОПАНОВУЄ МАРКЕТИНГ

 

Розпочато прийом наукових дослідницьких робіт студентів на Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка.   

Організатори конкурсу:

  • ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
  • Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»
  • Компанія Kantar TNS

 

В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу. 

 

Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.

 

Роботи приймаються до 5 березня 2017 року.

Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua,

З вимогами можна ознайомитися на сайті: http://uam.in.ua/rus/projects

 

Процедура визначення переможців конкурсу.

Оцінка робіт проводитиметься у два етапи.

Перший етап – роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку.

Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 1 травня 2017 року.

 

Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 26 травня 2017 року.

За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.

Призи конкурсу:

1-ша премія – 3000 грн.
2-га премія – 2000 грн.
3-тя премія – 1000 грн

Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН. 

 

З повагою,

Голова оргкомітету конкурсу

Ірина Лилик,

Генеральний директор Української Асоціації Маркетингу,

Національний представник ESOMAR в Україні, к.е.н, доцент

Олександр Дима,

Заступник декана ФУПтаМ КНЕУ, к.е.н, доцент

 

Контакти організаторів:

тел.: + 099 308 64 38; + 38 067 775 85 61,

e-mail: marketingconf@kneu.edu.ua

 Молодь опановує маркетинг

 
Остання редакція: 15.03.17