| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Куденко Наталія Володимирівна
Куденко Наталія ВолодимирівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | Заступник завідувача кафедри |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 24 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Народилася 11 квітня 1966 р. в м. Київ. Закінчила Київський народного господарства у 1987 р. за спеціальністю «економіка і планування матеріально-технічного постачання» (диплом з відзнакою). Працює в університеті з 1987р. У 1993 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Організація служби маркетингу на підприємстві», у 2003 р. – докторську дисертацію на тему «Маркетингове стратегічне планування». З 2005 р. отримала атестат професора кафедри маркетингу. Основна сфера наукових інтересів – проблеми стратегічного маркетингу. Автор понад 100 наукових праць, серед яких – підручники, навчальні посібники, монографії з грифом МОН України, наукові статті. Підготувала 7 кандидатів економічних наук. Викладає навчальні дисципліни «Маркетинг» і «Стратегічний маркетинг». За плідну науково-педагогічну діяльність з підготовки висококваліфікованих спеціалістів та науковців й високі досягнення в науці у 2003 р. нагороджена Почесною грамотою Київського міського голови, у 2005 р. – Почесною грамотою міністра освіти і науки України, у 2006 р. – нагрудним знаком «Петро Могила». Є експертом МОН України з питань ліцензування й акредитації. Є заступником Голови спеціалізованої вченої ради КНЕУ імені Вадима Гетьмана та членом спеціалізованої вченої ради НТУ «КПІ» за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | Заступник завідувача кафедри |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 24 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Народилася 11 квітня 1966 р. в м. Київ. Закінчила Київський народного господарства у 1987 р. за спеціальністю «економіка і планування матеріально-технічного постачання» (диплом з відзнакою). Працює в університеті з 1987р. У 1993 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Організація служби маркетингу на підприємстві», у 2003 р. – докторську дисертацію на тему «Маркетингове стратегічне планування». З 2005 р. отримала атестат професора кафедри маркетингу. Основна сфера наукових інтересів – проблеми стратегічного маркетингу. Автор понад 100 наукових праць, серед яких – підручники, навчальні посібники, монографії з грифом МОН України, наукові статті. Підготувала 7 кандидатів економічних наук. Викладає навчальні дисципліни «Маркетинг» і «Стратегічний маркетинг». За плідну науково-педагогічну діяльність з підготовки висококваліфікованих спеціалістів та науковців й високі досягнення в науці у 2003 р. нагороджена Почесною грамотою Київського міського голови, у 2005 р. – Почесною грамотою міністра освіти і науки України, у 2006 р. – нагрудним знаком «Петро Могила». Є експертом МОН України з питань ліцензування й акредитації. Є заступником Голови спеціалізованої вченої ради КНЕУ імені Вадима Гетьмана та членом спеціалізованої вченої ради НТУ «КПІ» за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами. |
Публікації: | Автор понад 100 наукових праць, серед яких – підручники, навчальні посібники, монографії з грифом МОН України, наукові статті. |
---|
|