Факультет маркетингу

Cертифікаційні програми

На факультеті маркетингу студенти мають можливість в межах освітньої програми "Маркетинг" на першому (бакалаврському) рівні вищох освіти брати участь також в одній із Сертифікаційних програм, сформованих із серії дисциплін, які їм пропонуються в межах варіативної складової навчання на другому-четвертому курсах, а також практики.

На освітній програмі "Маркетинг" пропонуються Сертифікаційні програми:

До викладання залучені професіонали з різних сфер бізнесу, що дозволяє не тільки розширити спеціалізацію навчання, а й сформувати у студентів глибокі практичні знання, що відповідають сучасним трендам. Компанії, своєю чергою, мають можливість познайомитися з зі студентами ще під час навчання, в процесі розгляду та аналізу практичних ситуацій, що дає змогу, з однієї сторони, навчати їх “під власні потреби”, а з іншої - вибудовувати стосунки з потенційною аудиторією майбутніх фахівців, які в подальшому можуть приєднатися до компанії.

Одним із постійних партнерів сертифікаційних програм “Інтернет-маркетинг” та “Логістика” є компанія L’Oreal, експерти якої діляться досвідом, навчаючи студентів на реальних кейсах з практики. Про успішність такої співпраці свідчить високий відсоток учасників сертифікаційних програм серед стажерів компанії.

«Серед стажерів, які були рекрутовані в компанію, починаючи з 2018 року, більше 37 % є випускниками Університету та в різний час брали участь у таких лекціях компанії. І звісно, це є їхнью вагомою перевагою, оскільки вони вміло оперують бізнес-термінами, аналізують ринок та тенденції, застосовують досвід кейс-рішень як перші здобуті практичні навички.

Цікавим є також той факт, що ми спостерігаємо все більшу підготовленість та обізнаність студентів у напрямках та інструментах Інтернет-маркетингу. З кожним роком рівень знань випускників цієї освітньої програми підвищується, доказом чого, як приклад, є результати Certified Marketer Level 1 тесту (студенти складають тест як підсумок сертифікаційної програми), розробленого компанєю L’Oreal та міжнародною організацією General Assembly для максимально якісної оцінки навичок у сфері діджитал-маркетингу.»

Ярослава Мусевич,
менеджер з підбору персоналу L’Oreal