| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Антонченко Мирослава Юріївна
Антонченко Мирослава ЮріївнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 26 років |
---|
Біографія: | |
---|
У 1990 році закінчила Київський інститут народного господарства, спеціальність за дипломом – «Економіка і планування матеріально-технічного постачання». Кандидат економічних наук з 2002 року. Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах складає 26 років. Викладає дисципліни (лекції та семінарські заняття): - Маркетинг,
- Маркетингова товарна політика
- Товарна інноваційна політика.
Здійснює керівництво підготовкою бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт. Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2017 р.); |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 26 років |
---|
Біографія: | |
---|
У 1990 році закінчила Київський інститут народного господарства, спеціальність за дипломом – «Економіка і планування матеріально-технічного постачання». Кандидат економічних наук з 2002 року. Стаж педагогічної роботи у вищих навчальних закладах складає 26 років. Викладає дисципліни (лекції та семінарські заняття): - Маркетинг,
- Маркетингова товарна політика
- Товарна інноваційна політика.
Здійснює керівництво підготовкою бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт. Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2017 р.); |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Маркетинг, маркетингова товарна політика, управління якістю ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5468-2005 GoogleScholar: https://scholar.google.com/citations?hl=ru&user=YP7K4bYAAAAJ |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Основні наукові публікації Монографії: - Антонченко М. Концептуальні засади визначення конкурентоспроможності продукції // Теорія і практика маркетингу в Україні. Колективна монографія. Київ: КНЕУ. 2005. с. 233-257
- Антонченко М. Управління якістю продукції // Розвиток маркетингу в умовах інформатизації. Колективна монографія. Київ: КНЕУ. 2018. с. 400-407
Статті: - Антонченко М. Формування товарного асортименту в сучасних умовах// Економіка і підприємництво: Збірник наукових праць молодих учених та аспірантів. Випуск 3. Київ КНЕУ. 1999 р. № 3. с. 86-89
- Антонченко М. Формування товарної політики// Маркетинг: теорія і практика: Збірник наукових праць. Луганськ СУДУ. 1990 р. № 3. с.110-114
- Антонченко М. Формування товарного асортименту підприємствами машинобудування // Маркетинг: теорія і практика: Збірник наукових праць. Луганськ СУДУ. 2000 р. -№ 4. с. 21-28
- Антонченко М. Інноваційна діяльність в машинобудуванні України // Маркетинг в Україні. – Українська Асоціація Маркетингу. 2000 р. № 5. с.8-11
- Антонченко М. Стан верстатобудування України, як один з показників розвитку економіки // Економіка України. Київ. 2001. №5. с.88-90
- Антонченко М. Особливості формування товарного асортименту підприємства // Вчені записки. Науковий збірник. Київ: КНЕУ. 2004. № 6. с. 91-96
- Антонченко М. Маркетингове забезпечення продуктових інновацій // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Київ: КНЕУ. 2005.
- Антонченко М. Конкурентоспроможність і бренд товару // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Київ:КНЕУ. 2006.( 7 с.)
- Антонченко М. Продукти інноваційної діяльності // Вчені записки. Науковий збірник. Київ: КНЕУ. 2006. № 8.
- Антонченко М. Визначення та принципи бренду товару // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Київ: КНЕУ. 2011. с.124-132
- Антонченко М.Ю. Методи визначення вартості бренду// Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. Київ: КНЕУ. 2013. с.52-61
- Антонченко М. Ю., Шевченко О. Л., Шишигіна Л. С. Товар як складова зовнішньої оболонки бренда: структуризація поглядів // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2023. № 7. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-7-9039
Участь в конференціях: - Антонченко М. Пути расширения ассортимента и повышения конкурентоспособности// Маркетинг: теорія и практика. Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції 16-17 квітня 1998р. м. Київ – КНЕУ. – 1998. – с.6-7
- Антонченко М. Аналіз життєвого циклу продукції при формуванні асортименту // Маркетинг: теорія и практика. Тези доповідей ІVміжнародної науково-практичної конференції 24-27 квітня 2000р. м. Ялта – Луганськ СУДУ. –2000. – с.25-26
- Антонченко М. Розвиток інноваційної діяльності в машинобудівній галузі України // Маркетинг: теорія и практика. Матеріали Vміжнародної науково-практичної конференції 25-26 квітня 2001р. м. Київ – КНЕУ. – 2001. – с.10-12
- АнтонченкоМ.Ю., ШаховецьІ.О. Упаковка у товарній політиці підприємства// Реформування економіки України: стан та перспективи. Збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конферанцції 29.10.2013. Київ МІБО КНЕУ. - 2013. – с.5 – 7
- Антонченко М.Ю. Теорії формування споживчих переваг// Маркетингова освіта в Україні. Тези ІVміжнародної науково-практичної конференції 29-30 березня 2018р. м. Київ – КНЕУ. – 2018. – с.70-71
- Антонченко М.Ю. Система якості авіапідприємств. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 25 листопада 2020 р.). К.: КНЕУ, 2020.
- Антонченко М.Ю. Бренд товару в структурі мерчандайзингу. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 21–22 травня 2020 р.). К.: КНЕУ, 2020.
- Антонченко М.Ю. Процес сертифікації авіапідприємства. Маркетингова освіта в Україні: Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 7–8 жовтня 2021 року. С. 260-263.
- Антонченко М.Ю. Планування, організація та розробка технології виробництва продукту авіапідприємства. Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики. Збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва, м. Умань, 25 жовтня 2022 року.
- Антонченко М.Ю. Політика авіапідприємства в області якості. Світ наукових досліджень: Збірник матеріалів Міжнародної мультидисциплінарної інтернет-конференції. Випуск 16. Громадська організація "Наукова спільнота" (Україна), Wyższej Szkoły Społeczno-Gospodarcza (Польща). 16-17 лютого 2023 р. URL: http://www.economy-confer.com.ua/full-article/4185/
Навчально-методичні видання: - Кардаш В.Я., Антонченко М.Ю. Маркетингова товарна політика : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. Київ:КНЕУ. 2006. 245 с.
- Антонченко М.Ю. Методичні рекомендації по проходженню переддипломної практики. Київ:КНЕУ. 2006. 27 с.
- Кардаш В.Я., Шафалюк О.К., Антонченко М.Ю. Маркетингова товарна політика : підручник. Київ: КНЕУ. 2009. 419 с.
Дистанційні курси Moodle: - Маркетингова товарна політика - Антонченко - MRMK49026U_DIST: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=2138
- Маркетингова товарна політика (денна та заочна ф.н.) - Антонченко - MRMK49026U: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3311
- 28 - ФВ - Маркетингова товарна політика - Антонченко - OPTL1102: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3986
- Товарна інноваційна політика - Антонченко - MRLG66020U: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3704
Підвищення квалфікацїі:- ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво № 12СС 02070884/070258, «Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя», 08.06.2021 р., 120 год.
Prometheus. Сертифікат https://certs.prometheus.org.ua/cert/337268495424405e8febc35a45d465d2 . Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів. 23.06.2023 р. 2 кредити (60 годин).
|
---|
|