Факультет маркетингу

Проведена 82-га наукова студентська конференція з маркетингу «Соціально-економічні перспективи України у ХХІ столітті»12 Травня 2015р.

15 квітня 2015 року відбулося засідання секції «Маркетинг» під керівництвом доц. Голіцина А.М. В якості членів журі виступили: декан факультету «Управління персоналом і маркетингу» д.е.н, проф. Шафалюк О.К., заступник декану к.е.н., доц. Дима О.О., заступник завідувача кафедри «Маркетингу» к.е.н., доц. Кривещенко В.В., ас. Демидова О.В, ас. Бровченко В.А., к.е.н, ст. викл. Сержук А.В., к.е.н., ас.. Кудирко О.В., ас. Ляшенко Т.В., ас. Овсієнко Н.В.

Під час засідання виступили 17 студентів, факультетів управління персоналу та маркетингу та міжнародної економіки і менеджменту 2-5 курсів, які представили 16 доповідей, присвячені актуальним проблемам сучасного маркетингу в Україні.

Зокрема, висвітлювалися питання використання Інтернет-технологій у маркетингових дослідженнях, реклами, брендингу, внутрішніх маркетингових комунікацій, міжнародного маркетингу, поведінки споживача, маркетингових стратегій тощо. Всі без виключення доповіді викликали високу цікавість як студентської аудиторії, так і членів журі і супроводжувались мультимедійними презентаціями. Доповідачам було поставлено багато запитань; по окремим аспектам доповідей виникли тривалі дискусії.

Засідання тривало понад 6 годин. В цілому було виявлено значний науковий потенціал доповідачів та високий рівень їх фахової підготовки. Перед членами журі постало складне питання щодо визначення переможців. Серед основних критеріїв, за якими відбулося обговорення доповідей та їх оцінка, були наступні:

- актуальність обраної теми та наявність елементів дослідження і наукової новизни;
- логічність викладення матеріалу та його загальна цікавість;
- якість презентації та візуального супроводження;
- повнота відповідей на поставлені питання та лаконічність.

За результатами обговорення місця серед переможців розподілилися наступним чином:

І місце – студентка 4 курсу, ФУПтаМ,  Головач Антоніна з доповіддю на тему: «Інтернет-маркетинг та імідж компанії»;
ІІ місце – студентка 4 курсу, ФУПтаМ, Бузовська Олена з доповіддю на тему: «Маркетинг в ІТ-індустрії: особливості та реальні приклади українських компаній»;
ІІІ місце – студентка 4 курсу, ФУПтаМ,  Калюжнюк Ірина з доповіддю на тему: «Брендинг міст України в контексті розвитку туристичної галузі»

Крім цього, члени журі відзначили доповіді за номінаціями «За креативну доповідь» (Іванова Д.Д.), «за презентацію актуального і ґрунтовного дослідження» (Мунічева Л.В., Яргіна І.В., Алятіна А.С., Кльован І.І., Бондаренко А.І., Бондаренко К.І.), «за майстерність презентації» (Петренко А.В.).  

22 квітня на пленарному засіданні всі переможці, номінанти та учасники отримали цінні призи і відповідні грамоти.

Найкращі доповіді студентів, які зайняли призові місця було рекомендовано до друку в науковому збірнику публікацій студентів КНЕУ.

Кафедра «Маркетингу» висловлює щиру подяку всім учасникам конференції.