Факультет маркетингу

Практично-орієнтована навчальна програма "Digital Marketing" від GRAPE

Практично-орієнтована навчальна програма “Digital Marketing”, яке пропонується студентам факультету маркетингу КНЕУ з 2013 року, була розроблена Юрієм Гладким, незмінним керівником і власником Креативного рекламного агентства повного циклу “GRAPE". Свого часу Digital Marketing лише починав завойовувати позиції на ринку, а розподіл рекламних бюджетів на активності в мережі Інтернет у різних компаній не перевищував 20%. Розроблена програма допомогла багатьом студентам визначитися зі своєю майбутньою професією, оскільки охоплювала усі сфери, знайомила студентів з останніми надбаннями в цій галузі.    

Участь у таких програмах дозволяє студентам отримати:

  • знання від експертів галузі;
  • досвід реалізації проєктів від практиків;
  • поради роботодавців для успішного працевлаштування;
  • можливість працевлаштування.

Юрій Гладкий є випускником КНЕУ ім. В. Гетьмана і завжди підтримує тісні і теплі зв’язки із Університетом та різноманітні ініціативи. Так, результатом такої співпраці стала розробка агенцією Grape та втілення нової концепції брендингу КНЕУ, що була офіційно затверджена і презентована в 2020 році, і в подальшому впроваджена Університетом.