Факультет маркетингу

Маркетинг

Маркетинг

Маркетинг як філософія сучасного бізнесу акцентує увагу на якомога глибшому розумінні потреб клієнта. Ви маєте знати їх стать, вік, дохід, хобі, вподобання тобто будь-яку деталь, яка надасть вам комплексне знання про покупців вашого товару чи послуги. Саме це в майбутньому допоможе створювати і просувати на ринку товар, який буде «сам себе продавати».

Турбує питання «Чи підходить мені маркетинг?», тоді спробуй відповісти на наступні:

  • Чому саме «так, а не інакше» було знято певну ТВ-реклама?
  • Як зробити так, щоб купили твій товар, а не конкурента?
  • Як ефективно працювати в команді?
  • Які навички спілкування спонукають людей до дій?
  • Чи хочеш ти отримувати досвід роботи та складати своє резюме вже під час навчання в університеті?
  • Чи здатний ти навчитися думати і креативно, і аналітично водночас?
  • Як навчитись підкріплювати креативні ідеї фактами та цифрами?
  • Що таке «мислення поза рамками»?
  • Чи можеш ти бути особливим і робити речі навколо особливими?

Якщо на більшість із запитань ти відповів ствердно, то маркетинг – однозначно, твоя сфера!


Освітні партнери

(Бази практики та майбутні місця працевлаштування)

Спеціальність «Маркетинг» відкриває двері для побудови кар’єри в більшості відомих компаній, оскільки саме він є головною причиною успіху таких світових брендів, як Apple, Coca-Cola, Nike, Zara, Starbucks та ін.

Ключовими нашими партнерами є:

  • лідери на ринку товарів широкого вжитку (Nestle, L`Oreal);
  • роздрібні мережі (Fozzy group (Сільпо, Фора), Metro, Aшан);
  • провідні логістичні оператори (ЕКОЛЬ, Raben, ФМ Логістик, Нова Пошта, Делівері, ІнТайм);
  • дистрибутори (Юг Контракт);
  • консалтингові компанії (PwC, KPMG, Ernst&Young);
  • приватні консультанти.

Можливості навчання закордоном

Студенти КНЕУ та, зокрема, факультету маркетингу мають можливість навчатися протягом семестру закордоном за стипендіальними програмами Erasmus+ (Європейський Союз) та DAAD (Німеччина). Наші студенти вже багато років їздять на навчання та за отриманням нового досвіду до університетів Німеччини, Австрії, Іспанії, Італії, Франції, Польщі, Румунії та інших країн світу.

Спеціальність

Навички та знання, які Ви отримаєте протягом навчання на бакалавраті, також дозволять Вам у майбутньому глибше зануритись у вивчення питань управління сучасним маркетингом, рекламної справи та інших його сфер. Окрім цього, вивчаючи маркетинг, Ви отримаєте змогу почувати себе впевнено у будь-якій пов’язаній з веденням бізнесу сфері, адже Ви зможете розуміти важливість не лише взаємовідносин із клієнтом, але і з іншими учасниками бізнесу: постачальниками, посередниками, інвесторами, працівниками інших департаментів, ЗМІ, лідерів думок та ін.

Бакалаври спеціальності «Маркетинг», підготовлені у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», зможуть працювати менеджерами та керівниками маркетингових і комерційних департаментів компаній та виконувати наступні функції:

  • комплексне дослідження ринку;
  • розробка стратегій маркетингу;
  • розробка та провадження товарної політики;
  • розробка та провадження цінової політики;
  • розробка та провадження політики розподілу;
  • розробка та провадження політики комунікацій;
  • контроль маркетингової діяльності.

Після отримання диплому бакалавра з маркетингу, Ви зможете працювати на позиції:

  • маркетинг-менеджер;
  • SMM-cпеціаліст;
  • медіа-дослідник;
  • PR-менеджер;
  • product-менеджер;
  • бренд-менеджер;
  • спеціаліст у галузі реклами;
  • ринковий аналітик;
  • … та багато інших позицій

Ключові навички, які ви отримуєте після закінчення навчання

Комунікативні навички. Здатність правильно говорити, писати, вміло формулювати і доносити свої ідеї дуже важлива в бізнесі, як для роботи в груповому проекті, так і з індивідуальними клієнтами.

Глобальне мислення. Для успішної роботи світогляд професіоналів повинен вийти за рамки бізнесу, культури і традицій. Необхідно вміти бачити всю «картину» в цілому, знаходити і приймати стратегічні рішення в глобальному контексті.

Креативність. Новаторство і креативність є ключами для досягнення успіху в різних сферах діяльності завдяки здатності створення товарів і послуг, які сприймаються споживачем як нові. Це синергія творчості та підприємництва.

Презентаційні навички. Володіючи навичками ефективної презентації ви зможете "вдихнути життя" у корпоративні зібрання та досягнути нових вершин кар'єри. Хорошим ораторам набагато легше заслужити авторитет та обійти колег на шляху до бажаної кар'єри.

Тайм-менеджмент. Неважливо, чи ви найманий працівник, управлінець чи власник власного бізнесу, навички тайм-менеджменту дозволять вам отримати більше вільного часу і зосередитися на найбільш важливих завданнях. Підготовка, організація та дисципліна надають можливість не лише більше заробляти, але і більше відпочивати, що позитивно відзначається на здоров’ї та стосунках з оточуючими.

Командна робота. У бізнес-колах вважають, що командна робота є більш ефективною, ніж робота, що виконується однією людиною. Уміння працювати заради загальгої мети і налаштовувати роботу команди – один із найважливіших факторів досягнення успіху в бізнесі.


Програма навчання

4 роки навчання поділяються на наступні складові:

1 рік – дисципліни загальної підготовки (філософія, психологія, прикладна інформатика, українознавство, вища математика, іноземні мови та ін.);

2-3 рік – дисципліни бізнес та економічного спрямування (підприємництво, мікроекономіка, менеджмент, право, міжнародна економіка, фінанси, логістика та ін.);

4 рік – дисципліни маркетингової спеціалізації (маркетингові комунікацій, маркетингове ціноутворення, поведінка споживача, маркетингові дослідження, PR, управління міжнародними каналами розподілу, сервісний менеджмент та ін.).

Невід’ємною складовою навчання є постійне проведення тренінгів – занять із залученням бізнес-практиків.

На спеціальності «Маркетинг» є можливість вивчати іноземну мову протягом усього періоду навчання: перші 2 роки іноземна мова є обов’язковим предметом, а на третьому та четвертому курсах продовження її вивчення відбувається за бажанням (вибірковий предмет). Існує наступний вибір іноземних мов для вивчення: англійська, німецька, французька, іспанська та польська. Групи утворюються відповідно до рівня володіння мовою (початковий, середній, високий).


Отримання другої спеціальності

Також під час навчання на нашій бакалаврській програмі «Маркетинг» (як головна спеціальність – major), є можливість отримання сертифіката на оволодіння другою спеціальністю (minor) – практика, яку вже давно застосовують закордонні університети. Програма навчання побудована таким чином, що 75% предметів складають обов’язкові предмети за спеціальністю «Маркетинг», а решта 25% - вибіркові предмети з наступних спеціальностей чи спеціалізацій:

  • логістика та комерційна діяльність;
  • психологія та педагогіка;
  • інтернет-маркетинг;
  • маркетингові дослідження та аналітика.

Остання редакція: 11.07.19