| - Faculties»
- Faculty of Marketing»
- Departments»
- Department of Marketing named after A.F.Pavlenko»
- Educational and Methodological Work
Educational and Methodological WorkThe Faculry Members of the Department of Marketing named after A.F. Pavlenko perform active educational and methodological work. The educational and methodological support to disciplines assigned to the Department is updated and upgraded on an ongoing basis. Textbooks and manuals are being published. The Faculty Members of the Department of Marketing are implementing novel teaching methodologies, such as interactive lectures, master classes, case-based lectures, subject-oriented lectures in pressing issues, lectures and seminars based on IT technologies, etc. Major Тextbooks and Manuals prepared by Faculty Members: - Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг (Marketing): Підручник. К.: КНЕУ, 2003. 246 с.
- Маркетинг (Marketing): Підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак, Н.В.. Куденко, В.Я. Кардаш, Т.О. Примак. В.П. Пилипчук, А.В.Федорченко та ін.; За наук. ред. проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка. К: КНЕУ, 2008. 600 c.
- Войчак А.В., Федорченко А.В. Маркетингові дослідження (Marketing Research): Підручник / ред. А. В. Войчак. К.: КНЕУ, 2007. 408 c.
- Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг (Strategic Marketing): Навчальний посібник. К.: КНЕУ, 1998. 152 с.
- Кардаш В.Я., Антонченко М.Ю. Маркетингова товарна політика (Marketing Commodity Policy): Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. 3-є вид., перероб. і доп. К.: КНЕУ, 2006. 248 с.
- Кардаш В.Я., Павленко І.А., Шафалюк О.К., Василькова Н.В. Товарна інноваційна політика (Product Innovation Policy): Підручник. Вид. 2-ге, перероб. і доп. К.: КНЕУ, 2010. 390 с.
- Кальченко А. Г. Логістика (Logistics): Підручник. К.: КНЕУ, 2003. 284 с.
- Савощенко А. С. Інфраструктура товарного ринку (Infrastructure of the Commodity Market): Навч. посіб. К.: КНЕУ, 2005. 336 с.
- Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2005. 392 с.
- Пилипчук В.П. та ін. Промисловий маркетинг (Industrial Marketing). Навчальний посібник К.: Центр навчальної літератури, 2005. 264 с.
- Примак Т. О. Рекламний креатив (Advertising Creativity): Навчальний посібник. К. : КНЕУ, 2006. 326 с.
- Шевченко О.Л. Бренд-менеджмент: Навчальний посібник. К.: КНЕУ, 2010. 395 с.
- Кардаш В.Я., Павленко І.А., Шафалюк О.К., Василькова Н.В. Товарна інноваційна політика : підручник. 2-ге вид., переробл. і доповн. К. : КНЕУ, 2010. 391 c.
- Лилик І.В., Кудирко О.В. Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи : Практикум. К. : КНЕУ, 2010. 371 с.
- Пилипчук В.П., Данніков О.В. Управління продажем: Навчальний посібник. К. : КНЕУ, 2011. 626 с.
- Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг : підручник. К.: КНЕУ, 2012. 523 c.
- Дугіна С.І., Василькова Н.В. Маркетингове ціноутворення [Електронний ресурс]: навч. посіб. К.: КНЕУ, 2013. 547 с.
- Примак Т.О., Ткачук О. В. PR у бізнесі [Електронний ресурс] : практикум. К.: КНЕУ, 2013. 202 с.
- Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів : Навч. посіб.К. : Центр учбової літератури, 2013. 201 с.
- Сєвонькаєва О. О. Маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : підручник. К. : КНЕУ, 2014. 344 с.
- Василькова Н.В., Дугіна С.І. Маркетингове ціноутворення. Практикум [Електронний ресурс]: навч. посіб. К.: КНЕУ, 2015. 133 с.
- Дерев’янченко Т.Є. Маркетинговий аудит: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2017. с. 357.
- Маркетинг міжнародного туризму : навчальний посібник / за ред. Ларіної Я.С. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2018. 412 с.
- Міжнародний маркетинг : підручник / Я.С. Ларіна, О.І. Бабічева, Р.І. Буряк, В.А. Рафальська [та 5 інших]. Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2018. 452 с.
- Маркетинг : підручник / Буряк Р.І., Збарський В.К., Ларіна Я.С. та ін. К.: ЦП "Компринт", 2019. 750 с.
- Ларіна Я.С., Бабічева О.І. , Романова Л.В., Антофій Н.М. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник. Х.: Олді-плюс. 2019. 364 с.
- Управління рекламними проектами. Навчальний посібник. / Луцій О.П., Ларіна Я.С., Весперіс С.З. та ін. Х.: Олді-плюс. 2019. 300 с.
- Ларіна Я.С., Рябчик А.В. Поведінка споживачів. Навчальний посібник. Херсон. Олді-Плюс. 2020, 284 с
- Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі: Навч. посібник / Н. Стефанів, І. Лилик, О. Бучинська, О. Давліканова та ін. / за ред. О.Давліканова. К.: Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, 2020. 128 с.
- Світова економіка. Навчальний посібник. / Фомішина В.М., Антофій Н.М., Грановська В.Г., Ларіна Я.С. та ін. Херсон: Олді-Плюс, 2021. 612.
- Ларіна Я.С., Антофій Н.М. Маркетинговий аудит. Навчальний посібник. Олді-Плюс. 2021, 336 с.
- Федорченко А.В., Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б. Бенчмаркінг. Навчальний посібник. Одеса: Олді-Плюс. 2023. 472 с.
|