Факультет маркетингу

Підсумки роботи платформи «Глобальні виклики та розвиток маркетингу» 86-ї наукової студентської конференції «Інноваційна Україна: креативні ідеї та проекти»07 Травня 2019р.

 

7 травня 2019 року кафедрою маркетингу ім. А.Ф. Павленка проведено  платформу «Глобальні виклики та розвиток маркетингу» в рамках 86-ї загальноуніверситетської наукової студентської конференції «Інноваційна Україна: креативні ідеї та проекти» (засідання відбулось в ауд. 355, 1 корпус КНЕУ ім. В. Гетьмана).

Відкрив роботу платформи конференції та виступив її модератором заступник завідувача кафедри проф. Пилипучк В.П. Допомагали проведенню та були присутні викладачі кафедри: к.е.н. Голіцин А.М., к.е.н. Ремезь Ю.В., Бровченко В.А.

Під час засідання виступили 22 студента 2-4 курсів факультету маркетингу та факультету фінансів денної форми навчання. Вони представили 24 доповіді, присвячені актуальним проблемам сучасного маркетингу в Україні, глобальним викликам, що постають перед маркетологами, особливо в умовах диджиталізації маркетингових процесів.

     

Зокрема, висвітлювалися питання digital-маркетингу та його тренди, використання таких інструментів як SEO та SMM, бенчмаркінгу та етичного ціноутворення, креативу та хайпмейкінгу в рекламних кампаніях, маркетингової політики інтернет-магазинів, перспективи розвитку електронної комерції на найбличі роки у рамках роботи маркетиплейсів тощо.

Усі доповіді викликали високу зацікавленість як студентської аудиторії, так і викладачів. Доповіді були логічно побудовані, мали доведену актуальність і новизну, супроводжувались мультимедійними презентаціями високої якості. Доповідачам було поставлено багато запитань, з окремих аспектів доповідей виникли дискусії. Відповіді на запитання аудиторії характеризувались повнотою та фаховою обізнаністю. Було виявлено значний науковий потенціал доповідачів та високий рівень їх фахової підготовки.  

Доповіді студентів будуть опубліковані у формі тез у науковому збірнику.

Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка висловлює щиру подяку всім учасникам платформи і запрошує до участі в подальших наукових заходах кафедри і факультету маркетингу!

 

Підготував: к.е.н. Голіцин А.М.

Фото: Бровченко В.А.