Факультет маркетингу

V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетингова освіта в Україні», 7-8 жовтня 2021 р.07 Жовтня 2021р.

 


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана»

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ імені А.Ф. Павленка

НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МАРКЕТИНГУ

ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»

НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ НАУКИ»

М А Р К Е Т И Н Г О В А   О С В І Т А   В   У К Р А Ї Н І

V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

7 – 8 жовтня 2021 року

Київ



Шановні колеги!

Запрошуємо вас взяти участь у роботі V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингова освіта в Україні», 

яка відбудеться 7 – 8 жовтня 2021 р.

 

Мета конференції – визначення основних тенденцій розвитку маркетингової освіти в Україні з урахуванням вимог ринку праці, знайомство з новітніми технологіями маркетингу в освіті та бізнесі, обговорення практики застосування маркетингу, обмін досвідом із вітчизняними і зарубіжними фахівцями.

До участі в конференції запрошуються представники наукової та освітянської спільнот, державних установ, громадських організацій, професійних об’єднань та компаній на різних ринках.

Під час роботи інтернет-конференції заплановано обговорення матеріалів учасників у онлайн-форматі в межах спеціалізованих секцій.

Основні секції:

  • Маркетингова освіта в Україні та за кордоном: стан і перспективи
  • Маркетинг-менеджмент у сучасному бізнесі
  • Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства
  • Маркетингове управління розвитком підприємств
  • Економічна ефективність маркетингу в умовах впровадження інтернет-технологій
  • Інновації в маркетингу.

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.

 

ПРОГРАМНИЙ КОМІТЕТ

Голова:

  • Лук’яненко Д.Г., д.е.н., професор, ректор ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Співголови:

  • Шафалюк О.К., д.е.н., професор, декан факультету маркетингу, професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
  • Федорченко А.В., д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу імені  А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
  • Пилипчук В.П., к.е.н., професор, заступник завідувача кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка, директор НДІ маркетингу КНЕУ ім. В. Гетьмана
  • Окландер М.А., д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу Державного університету «Одеська політехніка»
  • Смерічевський С.Ф., д.е.н., професор, декан факультету економіки та бізнес-адміністрування, професор кафедри маркетингу Національного авіаційного університету
  • Романенко Л.Ф., д.е.н., професор, професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
  • Савич О.П., д.е.н., доцент, професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
  • Голіцин А.М., к.е.н., доцент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана

УМОВИ УЧАСТІ В КОНФЕРЕНЦІЇ

Для участі в конференції до 20 вересня 2021 року необхідно:

  • Заповнити онлайн заявку на участь у конференції: https://t1p.de/4ea0
  • Відправити тези доповіді, оформлені згідно наведених нижче вимог, на електронну адресу kmark.conf@gmail.com (із обов’язковим зазначенням теми листа: «Прізвище та ініціали автора»). У назві файлу необхідно вказати прізвище першого автора. Надходження тез буде підтверджено зворотним повідомленням на електронну адресу автора.
    Організаційний комітет залишає за собою право відхиляти публікацію в електронному виданні матеріалів, які надіслані пізніше зазначеного терміну, не відповідають проблематиці конференції або вимогам щодо оформлення. 

За результатами інтернет-конференції:

  • Усі матеріали будуть оформленні в збірник, який буде розміщений у репозитарії ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» як електронне видання.
  • Усім учасникам на їхні електронні поштові скриньки будуть надіслані електронні сертифікати про участь.

Участь у роботі інтернет-конференції, публікація тез у електронному виданні, а також отримання сертифікату учасника є БЕЗКОШТОВНИМИ.

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ

  1. Набір тексту тез виконується у редакторі Microsoft Word: шрифт – Times New Roman; розмір кегля – 14; міжрядковий інтервал – 1,0; абзацний відступ – 10 мм; поля сторінки – всі по 2,0 см.
  2. Назва файлу повинна відповідати прізвищу автора (або першого співавтора). Файл зберігається в одному з форматів .doc, .docx, .rtf (наприклад, Petrenko.docx).
  3. Рекомендований обсяг тез доповіді – 1-3 сторінки. Нумерація сторінок не проставляється, переноси в тексті не допускаються.
  4. Праворуч друкується ім’я та прізвище автора, наводиться науковий ступінь, вчене звання, посада, місце роботи та е-mail. Посередині аркуша друкується назва тез доповіді великими літерами (14, напівжирний) робочими мовами конференції.
  5. Текст доповіді рекомендується формується із дотриманням такої структури: актуальність, постановка завдання, виклад результатів дослідження, висновки,при необхідності список використаних джерел. Структурні елементи у тексті не виділяються!
  6. Рисунки та таблиці виконуються засобами Microsoft Word або Microsoft Excel з використанням чорно-білої гами кольорів та розміщеного по тексту із збереженням можливості їх редагування. Не допускається розміщення у тексті сканованих з інших видань таблиць та рисунків. Усі таблиці та рисунки повинні мати назву з використанням шрифту Times New Roman, 14 pt, жирний та представлені у книжковій орієнтації сторінки. Послідовна нумерація рисунків і таблиць робиться арабськими цифрами (Рис. 1; Табл. 1), а також посилання на них у тексті – обов’язкові. Формули розміщуються по центру, нумеруються в круглих дужках праворуч. При наборі формул використовується редактор формул Microsoft Equation, вмонтований в Microsoft Word.
  7. Посилання на літературні джерела оформлюються по тексту в квадратних дужках. Перша цифра — номер джерела в списку літератури, друга — номер сторінки. Номер джерела та номер сторінки відокремлюються комою, номери джерел — комою з крапкою, наприклад: [1, с. 95-96], [2; 5; 7].
  8. Після тексту тез доповіді через 1 абзац вказується список використаних джерел (у алфавітному порядку). Заголовок до списку – Література (розмір шрифта – 14, напівжирний курсив). Бібліографічний опис джерел для тез українською та російською мовами оформлюється згідно з ДСТУ 8302:2015, а для тез англійською мовою – відповідно до міжнародних бібліографічних стандартів АРА (http://www.bibme.org/citation-guide/APA/book).

Шаблон оформлення тез наведено нижче:

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Адреса оргкомітету: 03057 Київ, проспект Перемоги 54/1,

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»,

корпус 1, кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка (к. 333).

Телефон: (044) 456 98 73

E-mail:      kmark.conf@gmail.com

 


Завантажити інформацію вище в PDF - натисніть тут