Факультет маркетингу

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка24 Травня 2019р.

 

На Всеукраїнській студентській науковій конференції «Молодь опановує маркетинг», що пройшла 24 травня 2019 року на базі кафедри маркетингу ім. А.Ф.Павленка в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана, відбулося нагородження переможців та лауреатів Всеукраїнського конкурсу дослідницьких студентських робіт з маркетингу. 

 

Переможці 2019 року:

  • 1 місце: Різніченко Михайло Дмитрович, Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро). Робота на тему: «Розробка заходів з впровадження digital-маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження».
  • 2 місце: Копєйкіна Євгенія Василівна, Дніпровський державний технічний університет (м. Кам’янське). Робота на тему: «Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг».
  • 3 місце: Малікова Юлія Віталіївна, Панчишна Катерина Вікторівна, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. Робота на тему: «Маркетингове дослідження лояльності споживачів на основі індексу споживчої підтримки (NPS)».

За особливі досягнення членами журі були відзначені грамотами лауреати конкурсу:

  • Грамота «За внесок у розвиток дитячого маркетингу»: Тичинська Анна Ігорівна, Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця). Робота на тему: «Дитячий маркетинг».
  • Грамота «За внесок у розвиток маркетингової освіти в Україні»: Фаєва Анастасія Олександрівна, Іванов Дмитро Віталійович, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. Робота на тему: «Исследование рынка дополнительных образовательных услуг в сфере маркетинга в городе Харькове».
  • Грамота «За фаховий фінансовий аналіз підприємства»: Панькова Світлана Миколаївна, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Робота на тему: «Сучасний стан та тенденції виходу підприємства на міжнародні ринки».
  • Грамота «За практичність рекомендацій та сучасний маркетинговий інструментарій»: Березовська Олена Валеріївна, Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро). Робота на тему: «Розробка заходів з впровадження цифрових технологій в систему інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства на основі маркетингового дослідження» (за матеріалами підприємства ПАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»).
  • Грамота «За увагу до нової ери маркетингу та вклад у розвиток мистецтва»: Пампура Тетяна Юріївна, Житомирський національний агроекологічний університет. Робота на тему: «Дослідження особливостей комунікаційної політики з поколінням Z».
  • Грамота «За цікавий аналіз мікросередовища підприємства»: Мовчан Олександра Віталіївна, Університет імені Альфреда Нобеля (м. Дніпро). Робота на тему: «Маркетингова діяльність підприємства та можливі шляхи її вдосконалення».
  • Грамота «За цікавий аналітичний інструментарій дослідження». Пермінова Ольга, Сороката Анастасія, Національний університет «Львівська політехніка». Робота на тему: «Соціальний маркетинг в ефективному управлінні».

Сертифікатами лауреатів конкурсу відзначені:

  • Яценко Олена Владиславівна, Університет імені Альфреда Нобеля. (м. Дніпро). Робота на тему: «Обґрунтування маркетингової стратегії та розробка заходів щодо її реалізації на основі маркетингового дослідження».
  • Батюк Мар’ян Миколайович, Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне). Робота на тему: «Посилення конкурентних переваг в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства».
  • Бензелюк Катерина Миколаївна, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Робота на тему: «Дослідження перспективних напрямків позиціонування підприємства та його товарів на ринку».
  • Михайлова Марія Сергіївна, Таврійський державний агротехнологічний університет. Робота на тему: «Маркетингове дослідження поведінки споживача ресторану «Хінкальня» м.Мелітополя».
  • Атаманюкова Олександра Василівна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Робота на тему: «Аналіз та підтримка конкурентних переваг продукції безалкогольних напоїв на прикладі ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна».
  • Марковська Анастасія Олександрівна, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету. Робота на тему: «Ефективність реклами на телебаченні».

 

Організатори та спонсори конкурсу: ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Кафедра маркетингу ім. А.Ф. Павленка ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", KANTAR, GfK, Міллвард Браун АРМІ-Маркетинг Україна, Umbrella Research, KIIS, Nielsen, InMind, Yasno Research & Consulting Group.