Факультет маркетингу

Cерія лекцій від факультету управлiння персоналом та маркетингу05 Березня 2012р.

З метою поглиблення професійної орієнтації економістів-маркетологів Факультетом управління персоналом та маркетингу, Кафедрою маркетингу та Студентською академічною радою ФУПтаМ заплановано проведення серії лекцій, присвячених організації маркетингу та загальним питанням управління на вітчизняних підприємствах.

13 березня, 13.15, 132 ауд.
Відео як інструмент маркетингу
Андрій Старжинський (Leleka production) розповість нам про те, як створюються рекламні ролики і як використовують «відео інстурментарій» українські маркетологи.

20 березня, 13.15, 132 ауд.
Прогнозування попиту
Дмитро Фомін (Procter & Gamble) розповість як такі гіганти, як Procter & Gamble, здійснюють прогнозування попиту на свою продукцію і для чого потрібно це робити.
   
22 березня, 13.15, 132 ауд.
Мотивація
Мілена Шиманська (Procter & Gamble) розповість про одну з головних функцій управління - мотивацію, які її види використовують в Procter & Gamble і як це впливає на співробітників.
   
27 березня, 13.15, 132 ауд.
Сучасні моделі брендингу
Василь Доронін (ARTLAB Industries) розповість про сучасні моделі брендингу, як створюють бренди в умовах українського ринку і що варто знати бренд-менеджеру.   
   
29 березня, 13.15, 132 ауд.
Розробка плану комунікацій
Аліна Фролова (RAM Advertising Group) розповість про комунікаційну політику, як скласти план комунікацій на будь-який період часу і що варто враховувати в медіаплануванні.    
   
3 квітня, 13.15, 132 ауд.
Виведення нової торгової марки
Олексій Безуглий (Оболонь) розповість про виведення нової торгової марки, які існують бар'єри входження на ринок і як це робить «Оболонь».    

15 березня, 13.15, 132 ауд.
Робота в рекламному агентстві
Марія Маринова (Atlantic Group) розповість про особливості роботи в рекламних агентствах, розкриє секрети таємничої професії рекламщика.

17 квітня, 13.15, 132 ауд.
Event-marketing
Олексій Осадчук (Atlantic Group) розповість про свою сферу діяльності - event-marketing і які функції виконують івенти, як один з інструментів маркетингу.


У лютому 2012 вже було проведено такі лекції:

Ефективна Презентація
Марія Громова
   
Професійний портрет маркетолога
Василь Доронін

 

Управління часом
Марія Громова

Запрошуємо всіх зацікавлених відвідати анонсовані зустрічі.

З питаннями, пропозиціями та побажаннями звертайтесь до заступника декана факультету управління персоналом та маркетингу к.е.н. Олександра Дима (1 корпус КНЕУ, к. 332 або dyma@kneu.edu.ua).