Факультет маркетингу

Навчальна сертифікаційна програма «Інтернет-маркетинг»03 Червня 2014р.

З 12 по 30 травня 2014 року в ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» для студентів факультету управління персоналом та маркетингу спеціальності «Маркетинг» була проведена навчальна сертифікаційна програма «Інтернет-маркетинг».

Програма реалізована у тісній співпраці з представниками бізнесу. Провідні вітчизняні спеціалісти у сфері Інтернет-маркетингу не тільки прийняли участь у розробці навчальної програми, але й провели 16 лекцій та 8 практичних занять для молодих маркетологів.

З усіма лекторами програми було комфортно працювати, що було відмічено як студентами, які високо оцінили підготовлені лекції та практичні завдання,  так і координаторами сертифікаційної програми від університету. Особливо варто відмітити те, що половина учасників сертифікаційної програми «Інтернет-маркетинг» навчалися і отримали дипломи КНЕУ за спеціальністю Маркетинг.

Три тижні інтенсивної роботи, зі студентами працювали:

-    Юрій Гладкий, CEO ділжитал агентства Grape Ukraine
-    Олена Салівон, продакшин директор ділжитал агентства Grape Ukraine
-    Олександр Радіч, засновник освітнього проекту UNICOURSITY
-    Владислав Андрусенко, продакт-менеджер діджитал-агенції Prodigi
-    Павло Брадулов, керівник відділу онлайн маркетингу компанії ВОЛЯ
-    Дарія Ушанова, керівник відділу медіапланування проекту SLANDO
-    Дмитро Клепко, керівник департаменту пошукового маркетингу медіаагентства STARCOM Ukraine
-    Віктор Кіншов, директор підрозділу рекламного агентства Peppermint interactive
-    Артем Недобор, керівник відділу онлайн комунікацій Platinum Bank
-    Олег Любарець ведучий фахівець відділу веб-аналітики крупного фотобанку Depositphotos
-    Юрій Кравченко, менеджер проектів компанії MarketPro (сервіси email маркетингу та маркетингу лояльності)
-    Володимир Жданов, діджитал маркетинг менеджер фармацевтичної компанії Takeda Pharmaceutical

Організатори курсу «Інтернет-маркетинг» намагалися охопити усі аспекти організації маркетингу товарів та послуг в мережі Інтернет. Програма курсу складалася з 3 блоків:

-    Правила і принципи розробки Інтернет сайтів та їх контенту
-    Просування та реклама в мережі Інтернет
-    Внутрішня та зовнішня ефективність проектів, реалізованих в мережі Інтернет

Звісно, що за такий короткий час неможливо навчити студентів усіх секретів ведення маркетингової компанії в мережі Інтернет. Така ціль перед організаторами програми не ставилася. Основне завдання зводилося до популяризації цього Інтернет-маркетингу серед студентів, що, ми впевнені, допомогло нашим студентам обрати свою майбутню спеціалізацію. В майбутньому така програма послужить хорошим підґрунтям для наповнення навчального плану дисциплінами, які максимально відповідають вимогам сучасного маркетингу.

На підставі виконання практичних завдань були визначені студенти, які отримали два сертифікати «Інтернет-маркетинг» від національного інтернет-провайдера ВОЛЯ та міжнародного медіаагенства STARCOM Ukraine:

•    Варналій Дмитро Едуардович
•    Єфімов Олег Сергійович
•    Лепіліна Світлана Сергіївна
•    Роднянський Вадим Вадимович
•    Чумак Катерина Олегівна

Побажаємо їм наснаги та успіхів у майбутній роботі.

Ось що Юрій Кравченко каже про програму:

"Очень рад, что студенты нашого факультета наконец то могут не только получать знания об интернет маркетинге, но и перенимать опыт у лучших специалистов этой отрасли. Горжусь родным ФУПтаМ за такую возможность.

Конечно, такая программа пока только факультативно, но с другой стороны занятия посещают только те, кому действительно интересно, и кто понимает, что за этим будущее."

У майбутньому ми плануємо розробити цілий цикл дисциплін присвячених «Інтернет маркетинг». До розробки програм будемо залучати наших шанованих лекторів СП «Інтернет-маркетинг».