Факультет маркетингу

Про підсумки проведення 81 загальноуніверситетської наукової студентської конференції "Соціально-економічні перспективи України у ХХІ столітті" кафедрою маркетингу20 Травня 2014р.

13-16 травня 2014 року в КНЕУ імені Вадима Гетьмана відбулася 81-ша загальноуніверситетська наукова студентська конференція "Соціально-економічні перспективи України у ХХІ столітті".

06 травня 2014 року відбулося засідання секції «Маркетинг» під керівництвом доц. Голіцина А.М.. В якості членів журі виступили: декан факультету «Управління персоналом і маркетингу» д.е.н, проф. Шафалюк О.К., заступник декану к.е.н., доц. Дима О.О., заступник завідувача кафедри «Маркетингу» к.е.н., доц. Кривещенко В.В., к.е.н., доц. Голіцин А.М., ас. Овсієнко Н.В., ас. Кудирко О.В., ас. Бобрицька Н.Д., к.е.н., ст.викл. Сержук А.В., к.е.н., ст.викл. Ремезь Ю.Б.  та інші викладачі кафедри.

Під час засідання виступили 28 студентів факультетів управління персоналу та маркетингу і міжнародної економіки і менеджменту денної та заочної форм навчання, які представили 24 доповіді, присвячені актуальним проблемам сучасного маркетингу в Україні.

Зокрема, висвітлювалися питання використання політичної реклами та споживчої мотивації, електронної комерції та інновацій в маркетингу маркетингу, застосування маркетингу у стартапах та у малому і середньому бізнесі тощо. Всі без виключення доповіді викликали високу цікавість як студентської аудиторії, так і членів журі і супроводжувались мультимедійними презентаціями. Доповідачам було поставлено багато запитань; по окремим аспектам доповідей виникли тривалі дискусії.

Засідання тривало понад 6 годин. В цілому було виявлено значний науковий потенціал доповідачів та високий рівень їх фахової підготовки. Перед членами журі постало складне питання щодо визначення переможців. Серед основних критеріїв, за якими відбулося обговорення доповідей та їх оцінка, були наступні:

- актуальність обраної теми та її новизна;
- логічність викладення матеріалу та його загальна цікавість;
- якість презентації;
- якість візуального супроводження;
- повнота відповідей на поставлені питання.

За результатами обговорення місця серед переможців розподілилися наступним чином:

І місце – Лесік Наталія та Демченко Нателія з доповіддю на тему: «Особливості програм лояльності у сфері фармацевтичного бізнесу», Науковий керівник – Ткачук О.В., к.е.н., доц.  

ІІ місце – Герасимчук Анастісія, Угленко Кристина  з доповіддю на тему: «Особливості впливу мобільних додатків на купівельну поведінку споживачів», Науковий керівник – Архіпова Т.В., к.е.н., доц.

ІІІ місце – Рибачук Станіслав, Франківська Ярина з доповіддю на тему: «Інноваційний маркетинг: сутність, особливості та роль у формуванні потенціалу розвитку підприємств в Україні», науковий керівник – Тіпанов В.В., к.е.н., доц.

Крім цього, члени журі відзначили доповіді за номінаціями «За креативну доповідь» (Медведєва Г.О., Костриця В.В.), «за кращу аналітичну презентацію» (Пінчук О.А.), «за найкращу презентацію» (Соколовська Н.Є., Вовк В., Крикунова А.В., Рубан Ю.А.), «за майстерність презентації» (Лазерник О.О.), «за актуальність постановки проблем маркетингу та їх вирішення у сфері малого бізнесу» (Михайленко К.М.). 

14 травня на пленарному засіданні всі переможці, номінанти та учасники отримали цінні призи і відповідні грамоти та подяки.

Найкращі доповіді студентів, які зайняли призові місця було рекомендовано до друку в електронному науковому збірнику публікацій студентів КНЕУ.

Кафедра «Маркетингу» висловлює щиру подяку всім учасникам конференції.