Факультет маркетингу

Визначені найкращі студенти-маркетологи: Результати Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка (2013)23 Квітня 2013р.

23 квітня 2013 року в рамках підсумокової конференції Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт.

Вже традиційно на конкурс надійшла надзвичайно велика кількість робіт. З понад сорока, які надіслали студенти, до другого туру було відібрано аж 23 найкращих. Більшість матеріалів були виконані дуже якісно та професійно, тому авторитетне журі конкурсу, до складу якого входять провідні дослідники України, вирішило надати цього року п’ять призових місць (перше, друге, і три третіх), а також нагородити окремі роботи заохочувальними призами.

Як зазначали на конференції представники компаній TNS в Україні, GfKUkraine, IRS - цінність таких конкурсів полягає у тому, що студенти ще навчаючись можуть показати свої навички провідним спеціалістам. А ті, в свою чергу, можуть підібрати собі поповнення в компанію.

У 2012-2013 році кращою кафедрою у підготовці дослідників була визнана кафедра маркетингу ДВНЗ «Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана». Від кафедри надійшла найбільша кількість якісних робіт. І одразу дві з них потрапили на призові місця:

Перше місце серед наукових студентських робіт присуджено колективній роботі студенток КНЕУ ім. Вадима Гетьмана: Дарини Біленко, Ірини Виноградової, Анастасії Доровської, Марини Косік, Анни Яковенко на тему «Дослідження якості обслуговування та клієнтоорієнтованості супермаркетів м. Києва за допомогою методики «таємний покупець» (Науковий керівник к.е.н. Окунєва Ольга).

Друге місце посіла робота студентки Харківського політехнічного університету за роботу: «Аналіз та підтримка конкурентних переваг продукції корпорації Nestle на прикладі ТМ Nescafe» (Науковий керівник: д.е.н. Райко Д.В.)

Третє місце зайняли:

  • Лесько Анна, Світельська Юлія - за роботу «Аналіз українських інтернет-магазинів» (КНЕУ ім. Вадима Гетьмана. Науковий керівник к.е.н, доцент Олександр Дима)
  • Боровенська Марія Володимирівна - за роботу «Аналіз доцільності виходу з новим товаром на промисловий ринок» (НТУ КПІ. Науковий керівник к.е.н. доцент Кубишина Н.С.)
  • Бобрицька Дар’я Андріївна - за актуальну тему «Комплекс маркетингових комунікацій громадської організації» (Національний гірничий університет. Науковий керівник: проф.. Решетілова Т.Б.)

Конкурс студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка вперше був проведений в 2006 році з метою підтримки талановитої молоді, зацікавленої у вивченні та освоєнні маркетингових технологій, визначення рівня отриманих знань у сфері маркетингу, обміну прогресивними методиками.

Основні вимоги до наукових студентських робіт:

  • Робота повинна бути спрямована на висвітлення результатів конкретних маркетингових досліджень;
  • Робота повинна описувати методику збирання даних чи їх обробку;
  • Аналізувати сегменти ринку;
  • Давати аргументовані рекомендації щодо застосування певних маркетингових технологій на основі проведеного аналізу;
  • Оригінальність викладу, без абстрактних міркувань, оцінюється не кількість, а якість роботи.

В журі Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка входять провідні фахівці дослідницької і маркетингової областей України:
Микола Чурилов – член Ради УАМ, доктор соціологічних наук, професор, генеральний директор ТОВ TNS Україна;
Ірина Лилик – генеральний директор ВГО «Українська асоціація маркетингу», заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», Національний представник ESOMAR в Україні;
Іван Любарський – директор компанії IRS Group;
Володимир Паніотто – віце-президент ВГО «Українська асоціація маркетингу», доктор філософських наук, директор КМІС, професор Університету «Києво-Могилянська Академія»;
Олена Попова – директор компанії InMind;
Олег Синаюк – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», президент Нью Імідж Груп (м. Харків);
Олександр Федоришин – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», кандидат психологічних наук, генеральний директор компанії ГФК – ЮКРЕЙН
Владислав Стефанишин – керівник відділу маркетингу та розвитку ТОВ ТД «Вода техніка»;
Світлана Гостілова – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», директор з маркетингу компанії ВС-БІЛД;
Михайло Сокол – директор зі стратегічного маркетингу корпорації «БОГДАН»;
Ірина Решетнікова – доктор економічних наук, професор, кафедра маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана;
Марина Морська – директор з організаційного розвитку компанії ACNielsen.