Факультет маркетингу

Шевченко Олена Леонідівна

Кафедра:Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка
Посада:доцент, заступник завідувача кафедри
Вчене звання:доцент
Науковий ступінь:кандидат економічних наук
Стаж роботи:19 років
Біографія:

Вищу освіту отримала у Київському національному економічному університеті у 1999 році, здобула кваліфікацію «магістра з маркетингу».  У 2003 році захистила кандидатську дисертацію на тему "Маркетингова товарна політика підприємства (на прикладі фармацевтичної галузі України)", присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. 

З 2003 року і по нинішній час працює на кафедрі маркетингу ім. А. Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана.  Є автором, розробником і викладачем навчальних курсів «Бренд-менеджмент» та  «Психологія комунікацій» на бакалаврському і магістерському  рівнях підготовки здобувачів.

Має понад 60 публікацій присвячених  проблематиці розвитку сучасного маркетингу, зокрема питанням управління брендами як стратегічними активами підприємства, побудові і реалізації бренд-стратегій, розробці системи ефективної взаємодії із споживачами  на основі бренд-орієнтованого підходу, соціально-психологічним аспектам поведінки споживача. Наукова робота  пов’язана з сферою маркетингу, бренд-менеджменту, психології  маркетингових комунікацій, теорії споживчої і мотиваційної поведінки.

Викладає дисципліни:

  •  маркетинг;
  • бренд-менеджмент;
  • психологія комунікацій