Факультет маркетингу

Дима Олександр Олексійович

Кафедра: Комерційної діяльності та логістики
Посада: заступник декана факультету маркетингу, професор кафедри комерційної діяльності та логістики
Вчене звання: професор
Науковий ступінь: доктор економічних наук
Стаж роботи: 15 років
Біографія:

Освіта:

  • 2003 р. отримав диплом магістра з маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»;
  • 2001-2002 рр. включене навчання в Northumbria University (Великобританія), де отримав диплом бакалавра з міжнародних фінансів та обліку;
  • 2008 р. захист дисертації на здобуття ступені кандидата економічних наук на тему: «Маркетинг у формуванні стосунків банку з клієнтами», науковий керівник – проф. д.е.н. Войчак Анатолій Володимирович;  
  • 2016 р. захищена дисертація на здобуття ступеня доктора економічних наук на тему «Маркетинг послуг посередницьких підприємств», науковий консультант – проф. д.е.н. Павленко Анатолій Федорович.

 Робота:

  • З 2003 р. працює на кафедрі маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;
  • З 2010 р. працює на посаді заступника декана факультету маркетингу;
  • З 2016 року працює посаді професора кафедри комерційної діяльності та логістики ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

Досвід роботи у бізнесі:

  • Навчання в університеті успішно суміщав з роботою в банківських установах (Банк «Національний кредит») та комерційних підприємствах (ТОВ «Агронафтопродукт», СП «КБТ», ТОВ «Родон-Агро»);
  • З 2003 року працює на посаді директора з маркетингу ТОВ «Родон-Агро», проекту Центр ландшафтного дизайну та озеленення «Мир сада» (інтернет-маркетинг, соціальні мережі, управління продажами, побудова довгострокової взаємодії зі споживачами).

Дисципліни основні:

  • «Управління сервісним обслуговуванням», «Маркетинг послуг»;
  • «Розподільча логістика»;
  • «Управління взаємовідносинами з споживачами», «Маркетинг взаємовідносин»;
  • «Зелена та смарт логістика».

А також:

  • «Маркетинг»;
  • «Товарна інноваційна політика»;
  • «Маркетингові дослідження»;
  • «Маркетинговий менеджмент».